Hjælp til gtest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Kan du tage et tydeligere billede?

Min mobil driller når jeg tager billede af de skide teste Men det kan også være min hånd der ryster

Det er som om jeg kun kan stille skabt når jeg piller overdelen af testen af... Og så sidder stregerne igen langt fra hinanden (men stadig i vinduerne)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Jeg tør godt sige et stille tillykke

Ih tak Jeg håber den er der

Anmeld

23. marts 2014

esioul

Anonym skriver:

Min mobil driller når jeg tager billede af de skide teste Men det kan også være min hånd der ryster

Det er som om jeg kun kan stille skabt når jeg piller overdelen af testen af... Og så sidder stregerne igen langt fra hinanden (men stadig i vinduerne)

Ser kun 1 streg :/

Anmeld

23. marts 2014

Kløver

Synes desværre den ser meget negativ ud. Ville prøve en digital istedet

Anmeld

23. marts 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Ser kun 1 streg :/

Ok Men  For at det bliver tydligere imorgen og at de s.... Streger ligger tættere sammen

Anmeld

23. marts 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Synes desværre den ser meget negativ ud. Ville prøve en digital istedet

Helt ok... Der er dog en lyserødstreg (men er svær at fange på kameraet), men de sidder bare laaaaaangt væk fra hinanden de to streger. Oplever du også det og derfor mener den er negativ?

men jo hvis testene bliver ved med at drille i løbet af de næste dage så må jeg erhverve en digital

Anmeld

23. marts 2014

Kløver

Anonym skriver:

Helt ok... Der er dog en lyserødstreg (men er svær at fange på kameraet), men de sidder bare laaaaaangt væk fra hinanden de to streger. Oplever du også det og derfor mener den er negativ?

men jo hvis testene bliver ved med at drille i løbet af de næste dage så må jeg erhverve en digital

Hvis der sidder lyserød svag streg langt fra de. Anden, kan det godt være restfarve som samler sig for enden

Anmeld

23. marts 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvis der sidder lyserød svag streg langt fra de. Anden, kan det godt være restfarve som samler sig for enden

Også selvom den ses i den korrekte rude? Undskyld jeg spørger, jeg har aldrig oplevet det med Valmed (og har godt nok brugt mange)  og er derfor ret forvirret

Anmeld

23. marts 2014

Mother-love

Selvom billedet er meget utydeligt kan jeg godt ane en streg så du får et forsigtigt tillykke herfra

Anmeld

23. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg havde sgu aldrig troet at jeg ville være en af dem der tabte hovedet med de teste men vupti 2 lyserøde streger og istedet for YEAH jeg er nok gravid. Så er det:

>er den der virkelig (når testen er hel)?

>sidder stregerne for langt fra hinanden (når testen er adskilt)?

>nu også er det restfarve? 

>kan restfarve virkelig komme indenfor tid og i vinduesfeltet? 

>betyder alt det her bio, falsk positiv eller baby?

Hold da op en rutsjetur...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.