Hjælp til gtest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.521 visninger
32 svar
10 synes godt om
23. marts 2014

Anonym trådstarter

Er denne positiv? Og/ eller er stregen for langtvæk fra hinanden for Valmed?

På forhånd tak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

cwl

Anonym skriver:

Er denne positiv? Og/ eller er stregen for langtvæk fra hinanden for Valmed?

På forhånd tak

Jeg kan godt se stregen, men prøv og sæt overdelen på og se om den er inde for glasremmen. De ser ud til at være langt fra hinanden. Jeg ville nok tage en ny..

Anmeld

23. marts 2014

Frk.S

Jeg kan også godt se noget, men synes det ser ud som om at den er så langt væk, at man ikke ville kunne se den i ruden, hvis testen var samlet?

I så fald vil jeg sige negativ... det er jo ikke meningen at man skal skille testene ad.

Anmeld

23. marts 2014

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Jeg kan godt se stregen, men prøv og sæt overdelen på og se om den er inde for glasremmen. De ser ud til at være langt fra hinanden. Jeg ville nok tage en ny..

Man kan godt se teststregen i ruden men ikke ikke noget jeg kunne fange med Mobilen pga blandt andet genskær.. 

Men stregerne er laaangtvæk fra hinanden. Har bare aldrig oplevet det med Valmed før 

Anmeld

23. marts 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg kan også godt se noget, men synes det ser ud som om at den er så langt væk, at man ikke ville kunne se den i ruden, hvis testen var samlet?

I så fald vil jeg sige negativ... det er jo ikke meningen at man skal skille testene ad.

Man kan godt se teststregen i ruden men ikke ikke noget jeg kunne fange med Mobilen pga blandt andet genskær.. Men stregerne er laaangtvæk fra hinanden. Har bare aldrig oplevet det med Valmed før

Anmeld

23. marts 2014

cwl

Anonym skriver:

Man kan godt se teststregen i ruden men ikke ikke noget jeg kunne fange med Mobilen pga blandt andet genskær.. 

Men stregerne er laaangtvæk fra hinanden. Har bare aldrig oplevet det med Valmed før 

Ja oki, jeg ville nok prøve med en ny test.
for at den er der

Anmeld

23. marts 2014

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Ja oki, jeg ville nok prøve med en ny test.
for at den er der

Tak

Det prøver jeg imorgen

Anmeld

23. marts 2014

Anonym trådstarter

Tog lige endnu en test hertil aften (ved godt at morgenurin er bedst) men nysgerrigheden tog overhånd

Nogle bedømmelser? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. marts 2014

CH2012

Anonym skriver:

Tog lige endnu en test hertil aften (ved godt at morgenurin er bedst) men nysgerrigheden tog overhånd

Nogle bedømmelser? 

Kan du tage et tydeligere billede?

Anmeld

23. marts 2014

Goggelogge

Anonym skriver:

Nogle bedømmelser? 

Jeg tør godt sige et stille tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.