Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er denne positiv? Og/ eller er stregen for langtvæk fra hinanden for Valmed?
På forhånd tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er denne positiv? Og/ eller er stregen for langtvæk fra hinanden for Valmed? På forhånd tak
cwl skriver: Jeg kan godt se stregen, men prøv og sæt overdelen på og se om den er inde for glasremmen. De ser ud til at være langt fra hinanden. Jeg ville nok tage en ny..
Jeg kan godt se stregen, men prøv og sæt overdelen på og se om den er inde for glasremmen. De ser ud til at være langt fra hinanden. Jeg ville nok tage en ny..
Man kan godt se teststregen i ruden men ikke ikke noget jeg kunne fange med Mobilen pga blandt andet genskær..
Men stregerne er laaangtvæk fra hinanden. Har bare aldrig oplevet det med Valmed før
Frk.S skriver: Jeg kan også godt se noget, men synes det ser ud som om at den er så langt væk, at man ikke ville kunne se den i ruden, hvis testen var samlet?I så fald vil jeg sige negativ... det er jo ikke meningen at man skal skille testene ad.
Jeg kan også godt se noget, men synes det ser ud som om at den er så langt væk, at man ikke ville kunne se den i ruden, hvis testen var samlet?I så fald vil jeg sige negativ... det er jo ikke meningen at man skal skille testene ad.
Man kan godt se teststregen i ruden men ikke ikke noget jeg kunne fange med Mobilen pga blandt andet genskær.. Men stregerne er laaangtvæk fra hinanden. Har bare aldrig oplevet det med Valmed før
Anonym skriver: Man kan godt se teststregen i ruden men ikke ikke noget jeg kunne fange med Mobilen pga blandt andet genskær.. Men stregerne er laaangtvæk fra hinanden. Har bare aldrig oplevet det med Valmed før
cwl skriver: Ja oki, jeg ville nok prøve med en ny test. for at den er der
Ja oki, jeg ville nok prøve med en ny test. for at den er der
Tak
Det prøver jeg imorgen
Tog lige endnu en test hertil aften (ved godt at morgenurin er bedst) men nysgerrigheden tog overhånd
Nogle bedømmelser?
Anonym skriver: Tog lige endnu en test hertil aften (ved godt at morgenurin er bedst) men nysgerrigheden tog overhånd Nogle bedømmelser?
Kan du tage et tydeligere billede?
Jeg tør godt sige et stille tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128