Men nej det tænker amme fanatikkerne ikke på.. Nej nej, lad os bruge tråden til at pådutte amning og tvære dem næsen i hvor meget lille jeg kæmpede for at amme og så kan den lille kineser vel også attityde..
Efter min mening er den, der fremstår mest fanatisk i den her tråd, dig.
I den anden tråd, er jeg nok den eneste der går bare en lille bitte smule på klingen, og det eneste jeg gør er at komme med et bud på hvorfor hun har valgt som hun har, i form af et par spørgsmål - det er ikke formuleret som fakta.
Og nu læser kvinden som det hele drejer sig om jo altså ikke med, hun kommer fra et helt andet land og taler ikke vores sprog. Så det er jo ikke fordi man risikerer at såre hende på nogen måde.
Desuden har TS ikke kunnet oplyse nogle omstændigheder i tråden, så derfor er det vel ikke så usandsynligt at man tænker lidt videre selv.
Desuden er situationen unormal fordi det drejer sig om et ret markant antal pakker der skal sendes til den anden side af jordkloden, med en tre ugers transport-tid, så det er jo ikke det samme som hvis Sussi fra Virum havde samme forespørgsel.
Nej det "tænker amme fanatikerne ikke på" fordi det er vi ikke klar over. Så er det jo super at du kan komme og informere os om det.
Anmeld