Fuck hvor er jeg træt af jer og amme debatter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2014

Nadia&Daniel

Mor og meget mere skriver:

Startindlægget? Titlen? 

Tja, er jo meget enig med ts

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2014

ønskebørn74

Tulle28 skriver:

Hvis det er den tråd om et barn i Kina, så synes jeg da at det er nogle ret omsorgsfulde svar der blev givet - for det ER da vel lidt af et sats at give et barn fra Kina dansk MME? Jeg ville da være lidt betænkelig.

Kina er det mest forurenede sted i verden, næst efter Tjernobyl.. Der er i alle mennesker en slem ophobning af tungmetaller.. Derfor er der mange der vælger amning fra for at skåne den lille.. Og da mme bliver produceret af kør dernede er der også en naturlig nysgerrighed for at få det fra et Land med mindre forurening.. 

Men nej det tænker amme fanatikkerne ikke på.. Nej nej, lad os bruge tråden til at pådutte amning og tvære dem næsen i hvor meget lille jeg kæmpede for at amme og så kan den lille kineser vel også attityde.. 

Anmeld

22. marts 2014

ønskebørn74

Nadia&Daniel skriver:

Tja, er jo meget enig med ts

Tror lige jeg fik startet mere røre end jeg havde regnet med.. 

Anmeld

22. marts 2014

Nadia&Daniel

Sådan vil det altid være - lige meget hvordan man ser på det, vil det altid være amning vs flaske  

Anmeld

22. marts 2014

Mortil223

Nadia&Daniel skriver:

Ser ikke denne tråd som vred

Der er da ret mange bandeord, og udbrud i første indlæg, men hvis ikke det er vredt, hvad mener du så det er?

Anmeld

22. marts 2014

Mortil223

ønskebørn74 skriver:

Kina er det mest forurenede sted i verden, næst efter Tjernobyl.. Der er i alle mennesker en slem ophobning af tungmetaller.. Derfor er der mange der vælger amning fra for at skåne den lille.. Og da mme bliver produceret af kør dernede er der også en naturlig nysgerrighed for at få det fra et Land med mindre forurening.. 

Men nej det tænker amme fanatikkerne ikke på.. Nej nej, lad os bruge tråden til at pådutte amning og tvære dem næsen i hvor meget lille jeg kæmpede for at amme og så kan den lille kineser vel også attityde.. 

Dejligt med en masse rummelighed til de der vælger at amme hvis man vil have respekt for sig valg (MME) må man også respektere andres valg, uden at hentyde de er dumme og kalde dem øgenavne.

Anmeld

22. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
ønskebørn74 skriver:

Hmm. Jeg ved ikke hvad det bunder i, men jeg synes godt nok du lægger ord i munden på folk  

Anmeld

23. marts 2014

modesty

Efter min mening er den, der fremstår mest fanatisk i den her tråd, dig.

I den anden tråd, er jeg nok den eneste der går bare en lille bitte smule på klingen, og det eneste jeg gør er at komme med et bud på hvorfor hun har valgt som hun har, i form af et par spørgsmål - det er ikke formuleret som fakta.

Og nu læser kvinden som det hele drejer sig om jo altså ikke med, hun kommer fra et helt andet land og taler ikke vores sprog. Så det er jo ikke fordi man risikerer at såre hende på nogen måde.

Desuden har TS ikke kunnet oplyse nogle omstændigheder i tråden, så derfor er det vel ikke så usandsynligt at man tænker lidt videre selv.

Desuden er situationen unormal fordi det drejer sig om et ret markant antal pakker der skal sendes til den anden side af jordkloden, med en tre ugers transport-tid, så det er jo ikke det samme som hvis Sussi fra Virum havde samme forespørgsel.

Nej det "tænker amme fanatikerne ikke på" fordi det er vi ikke klar over. Så er det jo super at du kan komme og informere os om det.

Anmeld

23. marts 2014

modesty

ønskebørn74 skriver:

Prøv lige at læse din overskrift og dit første indlæg én gang til.

Mere røre end du havde regnet med? Arh vel.

Anmeld

23. marts 2014

StudPsyk

ønskebørn74 skriver:

Hold da op! Jeg plejer at være rigtig glad for dig og dine svar, men jeg er virkelig chokeret over hvor ekstremt nedladende og spydig du er i den her debat! Jeg vil gerne se ET eneste svar i den Kina-debat der er belærende! Jeg vil tvært imod sige, at det er dig der er dybt ubehagelig her. Ammefanatikere, belærende.. Det er godt nok længe siden jeg har set mage til dobbeltmorale!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.