Fuck hvor er jeg træt af jer og amme debatter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2014

M &.I

ønskebørn74 skriver:

Så skriver en om hvilket mærke modermælks erstatning der er bedst.. Og lige så snart amning er fra valgt.. Så er halvdelen af indlæggene om hvor godt modermælk er og at det er her der burde sættes ind..

Jeg brækker mig over jer.. Så fat dog at moderskabet ikke sider i de fucking dutter.. I er ikke bedre mødre end os der ikke ammer.. Bland jer dog uden om.. Hvad fanden bilder i jer ind.. Det var sgu da ikke det der bliver spurgt om..

Ja surt indlæg, men føj jeg er træt af det selvhævdende selvvfremhævene pis.. Uffff altså.. 

Enige med dig 

jeg amme mit barn første dag han blev født, han gad ikke mere da han var 6 mdr så skifte jeg flaske, han er 21 mdr nu, han er sundt og rask dreng..

stoppede med sutteflaske da han var 17 mdr 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2014

Phoenix

Enig  Supergodt indlæg 

Amning bliver jo nærmest bliver dyrket som en religion.

Og hvor er det belastende at nogle ammende mødre ser det som det eneste sande og rigtige valg der er. Det er virkelig arrogant i forhold til mødre der vælger anderledes.

Og mht. at MM er mest nærende tja...måske. 

Men samtidig gives de tungmetaller moderen har ophobet i kroppen også til barnet via bl.a. amningen.

Anmeld

22. marts 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Mor11 skriver:

Jeg har læst 2tråde der var relateret til noget omkring mme/mm nu her, og ser faktisk ingen overhovedet der hæver sig over andre ELLER hentyder at ammemødre er bedre? Jeg ser en flok kvinder der fortæller om deres egen virkelighed og ikke andet. I den om mme til Kina er der nogen der taler for at informere  moderen omkring nogen fakta pga noget allergihalløj og så fordi det bare bliver omstændigt, men der er da ikke tale om at tvinge hende til noget som helst og igen er der da ikke en eneste der skriver hun er/bliver en dårlig mor??? Ellers har jeg måske misset noget? 

Jeg er selv kombimor ammede til 6-7måneder og gik derefter på flasken  Jeg forstår ikke hvorfor denne debat skal opildnes sådan. Nogen gange skal man huske at læse hvad der står og IKKE MERE end dét. Synes tit at dr er nogen der udleder alle mulige konklusioner udfra folks indlæg herinde, hvor skribenten måske i virkeligheden kun har ment præcis hvad der blev skrevet, og ikke andet. Fx når en ammemor skriver "jeg ammede min i 9mdr" så er det altså ikke = "så dem der giver flaske er dårlige mødre". Hun skriver jo bare hvordan HENDES forløb var, og ikke mere. 

Jeg synes vi skal stoppe det nu, begge sider! Ungerne er skønne og mødrene skulle have en guldmedalje for at passe bedst muligt på dem ligegyldigt hvordan og hvorledes de bærer sig ad! 

Jeg synes snakken om de forskellige forløb er vigtig, måske især for kommende mødre, fordi det giver et nuanceret billede af hvordan det kan udvikle sig. Og det behøver hverken indeholde pegefingre eller lign, bare beretninger om folks EGNE PERSONLIGE erfaringer. 

/ Taco78 

Anmeld

22. marts 2014

Nadia&Daniel

JulieWH skriver:

Bestemt, men er det ikke en lidt barnlig tilgang? "Hvis de gør, så gør vi også?" Ofte bliver tingene taget lidt mere nært når det drejer sig om er flaskebarn. 

Jeg har opgivet "kampen" - den vil altid være der Mener ikke selv vi skyder igen eller giver af samme skuffe.

Grunden til at det føles at vi tager tingene nært, er nok fordi det altid bliver gjort så meget ud af, at en har valgt flasken istedet for brysterne.

Men der vil altid være plads til alle

Anmeld

22. marts 2014

Tulle28

Hvis det er den tråd om et barn i Kina, så synes jeg da at det er nogle ret omsorgsfulde svar der blev givet - for det ER da vel lidt af et sats at give et barn fra Kina dansk MME? Jeg ville da være lidt betænkelig.

Anmeld

22. marts 2014

Mortil223

Nadia&Daniel skriver:

https://www.baby.dk/debat/140518pi1/amning/er-jeg-d en-eneste.aspx

Handler den her vrede tråd om en tråd fra 2011?

Anmeld

22. marts 2014

Nadia&Daniel

førstebarn21 skriver:

Nej nej - det er bare en tråd som jeg selv har lavet dengang. Jeg støtter ts og er meget enig i hvad hun skriver

Anmeld

22. marts 2014

Nadia&Daniel

førstebarn21 skriver:

Ser ikke denne tråd som vred

Anmeld

22. marts 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Nadia&Daniel skriver:

Ser ikke denne tråd som vred

Startindlægget? Titlen? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.