Stadig ingen mens (dag 55) og gynækolog i MAJ!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

Købmagerkonen

Just123 skriver:

Jeg gik også meget lang tid over mensdag.. Men da jeg så kom til gyn fik jeg at vide jeg var for tyk.. Jamen tak da tænke jeg bare.. 

Men da jeg så tabte mig 1 kg så kom mens.. Det var også psykisk grund til min ikke kom, og jeg lignede en gravid og var kommet til det på 1-2 måneder.. 

Skal lige siges jeg er normal af bygning 

Hvor lang tid gik du over?

Jeg er overvægtig og har tænkt det kunne være medvirkende... det er bare aldrig før sket at jeg er gået så længe uden menstruation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Just123

FruOlsen skriver:

Hvor lang tid gik du over?

Jeg er overvægtig og har tænkt det kunne være medvirkende... det er bare aldrig før sket at jeg er gået så længe uden menstruation

Kan faktisk ikke huske det, endte med at blive total forvirret med datoer osv.  Dog ikke så lang tid som du er gået over. 

Ved det er sindsyg svært da jeg selv lige har prøvet det efter jeg ikke er på P-piller mere, men hvis jeg var dig så ville jeg ikke tage til gyn, men vente og se (ved du har ventet længe!) men så gøre alt hvad du kan for at glemme alt det med mens, baby og alle de forvirrende tanker man tænker og årh hvad fejler jeg nu og hvor er jeg bare mærkelig.. Men så prøve at komme væk fra tankerne.. Nu ved jeg ikke hvad du vejer, og hvor meget overvægtig du er, men jeg kender flere overvægtige som har regelmæssigt mens, men så (uanset om du lige føler for det eller ej) sæt dig for at du vil tabe dig og så bare tænkte at hvis du taber måske 2-3 kg så kommer det, og ja så bare komme væk fra de tanker  

prøv evt. En udrensningskur, tror måske den ville være god for dig, for at komme på andre tanker og få lidt nyt energi  

http://sofidot.blogspot.dk/2012/07/opskrift-pa-udrensningskur.html?m=1

Anmeld

25. marts 2014

-Sigrid-

Jeg har/får to økopiger, men jeg havde en cyklus på 21-56 dage inden jeg blev gravid. Jeg var til lægen i januar, og fik en tid i maj, og det var endda en afbudstid ved den som der var kortest ved 

Anmeld

25. marts 2014

Købmagerkonen

Just123 skriver:

Kan faktisk ikke huske det, endte med at blive total forvirret med datoer osv.  Dog ikke så lang tid som du er gået over. 

Ved det er sindsyg svært da jeg selv lige har prøvet det efter jeg ikke er på P-piller mere, men hvis jeg var dig så ville jeg ikke tage til gyn, men vente og se (ved du har ventet længe!) men så gøre alt hvad du kan for at glemme alt det med mens, baby og alle de forvirrende tanker man tænker og årh hvad fejler jeg nu og hvor er jeg bare mærkelig.. Men så prøve at komme væk fra tankerne.. Nu ved jeg ikke hvad du vejer, og hvor meget overvægtig du er, men jeg kender flere overvægtige som har regelmæssigt mens, men så (uanset om du lige føler for det eller ej) sæt dig for at du vil tabe dig og så bare tænkte at hvis du taber måske 2-3 kg så kommer det, og ja så bare komme væk fra de tanker  

prøv evt. En udrensningskur, tror måske den ville være god for dig, for at komme på andre tanker og få lidt nyt energi  

http://sofidot.blogspot.dk/2012/07/opskrift-pa-udrensningskur.html?m=1

Det er rigtig sødt af dig at komme med gode råd, men jeg vil hellere stole på min læge og blive undersøgt. Jeg har ikke lyst til at "spilde" tiden på at forsøge at tabe mig og gå på udrenselseskur hvis der er i virkeligheden er noget helt andet galt

Anmeld

25. marts 2014

Købmagerkonen

-Sigrid- skriver:

Jeg har/får to økopiger, men jeg havde en cyklus på 21-56 dage inden jeg blev gravid. Jeg var til lægen i januar, og fik en tid i maj, og det var endda en afbudstid ved den som der var kortest ved 

Det er godt nok også længe at vente!
Jeg kender heldigvis et par steder hvor de lover meget kortere ventetid, så der vil jeg lige prøve lykken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.