Stadig ingen mens (dag 55) og gynækolog i MAJ!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2014

esioul

FruOlsen skriver:

Det var godt nok også længe... Er du blevet gravid sidenhen?

Vi har prøvet i 4½ år og er i fertilitetsbehandling.

Men jeg er blevet naturligt gravid nu.

Har altid haft regelmæssig cyklus og fejler intet. Men der skete bare rod i det hele dengang. Det er skrækkeligt at gå og vente på, samtidig med at projektet blev udskudt grundet det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

Købmagerkonen

esioul skriver:

Vi har prøvet i 4½ år og er i fertilitetsbehandling.

Men jeg er blevet naturligt gravid nu.

Har altid haft regelmæssig cyklus og fejler intet. Men der skete bare rod i det hele dengang. Det er skrækkeligt at gå og vente på, samtidig med at projektet blev udskudt grundet det

Ja, det må have været et frustrerende forløb, men tillykke med at du nu er gravid

Anmeld

24. marts 2014

Babydrøm

FruOlsen skriver:

Ja, jeg tog til lægen i går fordi jeg stadig ikke får min menstruation og alle graviditetstest er negative... jeg fik en henvisning med mistanke om PCO eller endometriose, men kan faneme først komme til, på den klinik jeg ønsker, i MAJ!

øv øv øv...! Hele det her projekt Baby startede så lykkeligt med en hurtig graviditet. Vi var så lykkelige for at vi kunne blive hurtigt gravide!

Den endte så desværre i en SA, og nu bliver det hele bare mere og mere forvirrende og ulykkeligt fordi min cyklus fucker op og jeg ikke aner om der er noget galt med mig! Hvad nu hvis den graviditet blev den eneste jeg fik i meget meget lang tid?

Jeg er så ked af det! Jeg synes det er så lorteuretfærdigt at man lige får håbet og så det tages totalt fra en igen... ØV! ...og nu er der jo længe til jeg får vished... det er først i maj...

Det lyder rigtig hårdt!

Vi har prøvet siden maj, uden held  Jeg skal også til gynækolog, da jeg vil tjekkes for at vide om alt er ok. Håber ik jeg skal vente så længe  Jeg får min menses, men den er meget ustabil, den svinger fra 30-44 dage. 

Anmeld

25. marts 2014

Mulle0802

Det er jeg ked af at høre. Jeg har lige haft en cyklus på 49 dage, tror det var fordi jeg tænkte for meget over projektet. Kunne du måske ikke kontakte din læge igen og høre om du kan få taget en blodprøve da du har hørt en anden fik det be/afkræftet på den måde? Måske snakke med en anden læge i samme praksis, synes ofte man oplever en læge være meget firkantet og den anden overhoved ikke. 

Anmeld

25. marts 2014

Købmagerkonen

Trinze86 skriver:

Det er jeg ked af at høre. Jeg har lige haft en cyklus på 49 dage, tror det var fordi jeg tænkte for meget over projektet. Kunne du måske ikke kontakte din læge igen og høre om du kan få taget en blodprøve da du har hørt en anden fik det be/afkræftet på den måde? Måske snakke med en anden læge i samme praksis, synes ofte man oplever en læge være meget firkantet og den anden overhoved ikke. 

Jeg er på dag 60 i dag men kan ikke se det ville ændre noget at kontakte min læge igen. Jeg skal jo have en gynækologisk undersøgelse og scannes for at se hvad der kan være i vejen, og det er desværre ikke noget lægen kan gøre. Han kunne måske godt tage en blodprøve, men den dækker jo ikke alle de mulige ting der kan være galt.

Jeg har afbestilt min tid til gynækolog d 12. maj og nu i gang med at finde en anden gynækolog hvor jeg kan komme til noget før, for det er godt nok ikke sjovt at vente 

... jeg har også tænkt tanken om det simpelthen er noget psykisk og at jeg tænker for meget på det, men de sidste par uger har jeg både drukket og virkelig skubbet det i baggrunden, så det burde ikke stadig "bare" være det.

Anmeld

25. marts 2014

Købmagerkonen

AnnL skriver:

Det lyder rigtig hårdt!

Vi har prøvet siden maj, uden held  Jeg skal også til gynækolog, da jeg vil tjekkes for at vide om alt er ok. Håber ik jeg skal vente så længe  Jeg får min menses, men den er meget ustabil, den svinger fra 30-44 dage. 

Det bestemt ikke rart at vente - og jeg har "kun" været i gang siden september. Men efter min SA er savnet efter et barn mangedoblet og det er svært for mig at acceptere at der måske kan være noget galt med mig for jeg HAR jo været gravid! Øv, jeg synes det er uretfærdigt...

Jeg har afbestilt min tid d 12. maj og er ved at finde et sted der har tid til mig før, da jeg virkelig synes det er hårdt at vente.

Har du fået en tid?

Anmeld

25. marts 2014

Babydrøm

FruOlsen skriver:

Det bestemt ikke rart at vente - og jeg har "kun" været i gang siden september. Men efter min SA er savnet efter et barn mangedoblet og det er svært for mig at acceptere at der måske kan være noget galt med mig for jeg HAR jo været gravid! Øv, jeg synes det er uretfærdigt...

Jeg har afbestilt min tid d 12. maj og er ved at finde et sted der har tid til mig før, da jeg virkelig synes det er hårdt at vente.

Har du fået en tid?

Det forstår jeg godt, det lyder rigtig hårdt! 

Jeg tør næsten ik tænke at der er noget i vejen med mig/os..  Tænker mest at det ik er sket pga. vi ik er nok sammen pga. hans job.. Men ved det ik, nu vil jeg tjekkes.

Har først fået en tid i start juni. Det lød normalt med ca. 8 ugers ventetid  Synes der er meget lang tid til!! 

Anmeld

25. marts 2014

Købmagerkonen

AnnL skriver:

Det forstår jeg godt, det lyder rigtig hårdt! 

Jeg tør næsten ik tænke at der er noget i vejen med mig/os..  Tænker mest at det ik er sket pga. vi ik er nok sammen pga. hans job.. Men ved det ik, nu vil jeg tjekkes.

Har først fået en tid i start juni. Det lød normalt med ca. 8 ugers ventetid  Synes der er meget lang tid til!! 

Jeg håber at der ikke er noget galt med dig, og at det "bare" er pga jobbet

Jeg har fået anbefalet en gynækolog fra min veninde hvor ventetiden kun skulle være et par uger, så jeg ringer til ham i morgen. Der er godt nok lang tid til juni!

Anmeld

25. marts 2014

Babydrøm

FruOlsen skriver:

Jeg har fået anbefalet en gynækolog fra min veninde hvor ventetiden kun skulle være et par uger, så jeg ringer til ham i morgen. Der er godt nok lang tid til juni!

Tak håber jeg virkelig også!  

Okay det lyder godt, håber jeg for dig. Ja meeeget lang tid til juni!!  

Anmeld

25. marts 2014

Just123

FruOlsen skriver:

Jeg gik også meget lang tid over mensdag.. Men da jeg så kom til gyn fik jeg at vide jeg var for tyk.. Jamen tak da tænke jeg bare.. 

Men da jeg så tabte mig 1 kg så kom mens.. Det var også psykisk grund til min ikke kom, og jeg lignede en gravid og var kommet til det på 1-2 måneder.. 

Skal lige siges jeg er normal af bygning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.