Trinze86 skriver:
Det er jeg ked af at høre. Jeg har lige haft en cyklus på 49 dage, tror det var fordi jeg tænkte for meget over projektet. Kunne du måske ikke kontakte din læge igen og høre om du kan få taget en blodprøve da du har hørt en anden fik det be/afkræftet på den måde? Måske snakke med en anden læge i samme praksis, synes ofte man oplever en læge være meget firkantet og den anden overhoved ikke.
Jeg er på dag 60 i dag
men kan ikke se det ville ændre noget at kontakte min læge igen. Jeg skal jo have en gynækologisk undersøgelse og scannes for at se hvad der kan være i vejen, og det er desværre ikke noget lægen kan gøre. Han kunne måske godt tage en blodprøve, men den dækker jo ikke alle de mulige ting der kan være galt.
Jeg har afbestilt min tid til gynækolog d 12. maj og nu i gang med at finde en anden gynækolog hvor jeg kan komme til noget før, for det er godt nok ikke sjovt at vente 
... jeg har også tænkt tanken om det simpelthen er noget psykisk og at jeg tænker for meget på det, men de sidste par uger har jeg både drukket og virkelig skubbet det i baggrunden, så det burde ikke stadig "bare" være det.
Anmeld