Stadig ingen mens (dag 55) og gynækolog i MAJ!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.509 visninger
24 svar
2 synes godt om
21. marts 2014

Købmagerkonen

Ja, jeg tog til lægen i går fordi jeg stadig ikke får min menstruation og alle graviditetstest er negative... jeg fik en henvisning med mistanke om PCO eller endometriose, men kan faneme først komme til, på den klinik jeg ønsker, i MAJ!

øv øv øv...! Hele det her projekt Baby startede så lykkeligt med en hurtig graviditet. Vi var så lykkelige for at vi kunne blive hurtigt gravide!

Den endte så desværre i en SA, og nu bliver det hele bare mere og mere forvirrende og ulykkeligt fordi min cyklus fucker op og jeg ikke aner om der er noget galt med mig! Hvad nu hvis den graviditet blev den eneste jeg fik i meget meget lang tid?

Jeg er så ked af det! Jeg synes det er så lorteuretfærdigt at man lige får håbet og så det tages totalt fra en igen... ØV! ...og nu er der jo længe til jeg får vished... det er først i maj...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

et-ønske

FruOlsen skriver:

Ja, jeg tog til lægen i går fordi jeg stadig ikke får min menstruation og alle graviditetstest er negative... jeg fik en henvisning med mistanke om PCO eller endometriose, men kan faneme først komme til, på den klinik jeg ønsker, i MAJ!

øv øv øv...! Hele det her projekt Baby startede så lykkeligt med en hurtig graviditet. Vi var så lykkelige for at vi kunne blive hurtigt gravide!

Den endte så desværre i en SA, og nu bliver det hele bare mere og mere forvirrende og ulykkeligt fordi min cyklus fucker op og jeg ikke aner om der er noget galt med mig! Hvad nu hvis den graviditet blev den eneste jeg fik i meget meget lang tid?

Jeg er så ked af det! Jeg synes det er så lorteuretfærdigt at man lige får håbet og så det tages totalt fra en igen... ØV! ...og nu er der jo længe til jeg får vished... det er først i maj...

Vil ikke gå uden det er skod når tingene ikke går den vej man gerne vil have det håber det snart lykkes for jer

Anmeld

21. marts 2014

Købmagerkonen

et-ønske skriver:

Vil ikke gå uden det er skod når tingene ikke går den vej man gerne vil have det håber det snart lykkes for jer

Tusind tak Jeg er bare så ked af det og bange for at der er noget galt 

Anmeld

21. marts 2014

et-ønske

FruOlsen skriver:

Tusind tak Jeg er bare så ked af det og bange for at der er noget galt 

Men har din læge ikke taget blodprøver for at tjekke omkring PCO?? Det var min læge der konstaterede at jeg har PCO og sendte mig videre??

Det er så frustrerende, og man ser bare den ene uge og graviditetsmulighed efter den anden løbe forbi.....

Bedst som jeg troede at jeg skulle sendes videre til behandling i Skive, var der bingo - så selvom det ser håbløst ud, så sker der mirakler

Anmeld

21. marts 2014

Åse

FruOlsen skriver:

Anmeld

21. marts 2014

Købmagerkonen

et-ønske skriver:

Men har din læge ikke taget blodprøver for at tjekke omkring PCO?? Det var min læge der konstaterede at jeg har PCO og sendte mig videre??

Det er så frustrerende, og man ser bare den ene uge og graviditetsmulighed efter den anden løbe forbi.....

Bedst som jeg troede at jeg skulle sendes videre til behandling i Skive, var der bingo - så selvom det ser håbløst ud, så sker der mirakler

Næ, han sagde bare at jeg skulle forbi en gynækolog, så regnede ikke med at det bare kunne ses ved en blodprøve

Det er dejligt at høre det lykkedes for jer, det giver håb

Anmeld

21. marts 2014

Købmagerkonen

Åse skriver:

Tak

Anmeld

24. marts 2014

Købmagerkonen

ARGH! Der er stadig ingen mens i sigte... Er der andre derude der har prøvet at gå så længe uden mens - uden at være gravide?

Anmeld

24. marts 2014

esioul

FruOlsen skriver:

ARGH! Der er stadig ingen mens i sigte... Er der andre derude der har prøvet at gå så længe uden mens - uden at være gravide?

Min mens udeblev på et tidspunkt i 6 mdr.

Jeg blev henvist til gynækolog, som konstaterede det var en hormonforstyrrelse.

Jeg blev sat på p-piller et par måneder, og fik så min cyklus tilbage.

Anmeld

24. marts 2014

Købmagerkonen

esioul skriver:

Min mens udeblev på et tidspunkt i 6 mdr.

Jeg blev henvist til gynækolog, som konstaterede det var en hormonforstyrrelse.

Jeg blev sat på p-piller et par måneder, og fik så min cyklus tilbage.

Det var godt nok også længe... Er du blevet gravid sidenhen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.