Fortalte mig den dag min søn blev født.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2014

Mmy87

Arbejder i en vuggestue/børnehave, og havde været ansat i, hvad, 9-10 mdr og havde prøvet i 1 år og 3 mdr, da vores nye vikar (havde været der 2 gange med 2 ugers mellemrum ca) spurgte lederen om jeg var gravid, og om hun vidste noget.

Lederen kunne kun sige, at hun ikke vidste noget, og at de ikke måtte spørge, så hun kunne kun tysse på hende

Vidste det først selv 2-3 uger senere, hvor jeg testede positivt. Da jeg fortalte min leder den gode nyhed gav hun mig den største krammer, og fortalte historien, og at de var flere der havde haft en kraftig mistanke.

Ingen kvalme el. lign. kunne give mig væk, og var kun mere træt end sædvanligt og med ømme bryster, ellers ingen symptomer. De ømme bryster der havde været on/off i 3 uger var det der sagde mig at der var noget i gærde, da min mens var MEGET ustabil. alt mellem 10 og 52 dage havde været "normalt" i 1 år og 3 mdr, så at "gå over tid" var der ikke noget der hed for mit vedkommende.

Sjovt at andre kan fornemme det, allerede inden man selv ved det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2014

Åse

Jeg fik 2 ÆO d.18.03.14, i dag kom en formand for en klub jeg er medlem af hen og spurgte om jeg var gravid... Jeg talte udenom... Men nu må vi se BP 01.04.14

Anmeld

22. marts 2014

Nolle

Jeg drømmer meget og mange ting der kommer til at ske. 

Der mindst en dag hver 14 dag, hvor jeg ikke har oplevet det før. Jeg HADER De dage. 

Og her for de sidste to måndere har jeg drømt om en gammel efterskole veninde var gravid med en lille dreng, i torsdags fortale hun at hun var gravid . 

Af alle de køn jeg har gættet, har jeg gættet forkert en gang. 

Tit når jeg ser foldboldt gætter jeg rigtig til hvad der kommer til at stå og hvem vinder. 

Dee mange små ting  

Anmeld

22. marts 2014

Alexander&Lærke

Min søde svigermor gjorde det samme da jeg skulle have min datter. Jeg havde termin den 26/7 11. 

Min svigermor sagde så et par md før min termin du føder den 23/7 det havde hun drømt, og var ret sikke i sin sag. Flere gange i juli da jeg bare gik og ventede, sagde hun du skal jo først føde den 23. 

Min bror har fødselsdag den 26/7 og ville holde den 23/7. Jeg sagde for sjov at det var ikke sikker jeg kunne for svigermor havde jo sagt jeg ville føde der. 

Lørdag morgen den 23/7 vågnede jeg med den mærkeligste fornemmelse at det måtte være i dag. For en god ordens skyld begyndte jeg at pakke min søns ferie tøj, han skulle mandag med mormor og morfar på camping. Heldigvis for kl 14 får jeg veer. Min mand når lige at få afleveret vores søn da han kommer hjem må vi hurtigt afsted til fg og kl 15:34 ligge jeg min min søde datter i armene. 1,5 time. Svigermor havde jo godt nok gjort alt for at vi kunne forberede os i god tid, desværre havde vi ikke forudset hun var synsk.  Nu er vi begyndt at tro lidt mere på hvad hun siger. 

Jeg måtte jo også lige skrive til min bror som havde skrevet flere beskeder om jeg troede vi kom. Han var tilsidst blevet lidt sur. Men blev glad over at være onkel. 

Så ja jeg tror på at nogle mennesker kan føle noget mere end himmel og jord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.