Fortalte mig den dag min søn blev født.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2014

LilleSmølf

E.J.mor. skriver:

såååå du ka fortælle mig hvornår jeg ska føde tak  

Desværre Det er ikke sådan, at det fungerer på kommando. Det kommer bare til mig.

Det kunne ellers være en god business model da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

mch

Anonym skriver:

Vil gerne lige være anonym på denne, håber det er accepteret.

Da jeg var gravid med min søn, gik jeg en dag en strøgtur sammen med min mand for at "sætte gang i veerne".

Jeg var gået 1 dag over tid, og jeg var så utålmodig.

Vi mødte to gamle damer som stoppede op og spurgte om jeg ikke var oppe over med den store flotte mave. Jeg svarede at jeg var gået over tid.

Så kigger den ene dame på mig og siger således:

"Hvad ville du sige til at føde i weekenden?"

Jeg grinede og sagde selvfølgelig det ville være dejligt.

Hun sagde derefter "hvad siger du så til Søndag aften?"

Jeg sagde "det er en aftale" og grinte bare.

Så smilede hun og sagde at det var en aftale, og vi sagde farvel.

Mig og manden grinede lidt af det. Men grinet stivnede da jeg fødte søndag aften. 

Jeg tænker næsten hver dag over den oplevelse. Tror i der findes folk der har en ekstra sans til at kunne forudsige sådan noget?

Og har i måske prøvet noget mærkeligt i jeres graviditet?

jeg plejer at få en pludselig tanke om at nogle er gravide eller også drømmer jeg om det og det har indtil videre passet hver gang, dog har jeg prøvet hvor personerne ikke selv havde opdaget det endnu. Så jeg tror helt klart på at der findes folk der har fornemmelse for det, men er så i tvivl om jeg vil kalde det en 6. sans.

Anmeld

21. marts 2014

Cat93

Da jeg arbejdede i en børnehave var der en pige på 4 år der spurgte mig om jeg ikke havde en baby i maven. Var på P-piller men testede positiv en uge efter

Anmeld

21. marts 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

Da jeg var gravid med min søn, gik jeg en dag en strøgtur sammen med min mand for at "sætte gang i veerne".

Vi mødte to gamle damer som stoppede op og spurgte om jeg ikke var oppe over med den store flotte mave. Jeg svarede at jeg var gået over tid.

Mig og manden grinede lidt af det. Men grinet stivnede da jeg fødte søndag aften. 

Jeg tænker næsten hver dag over den oplevelse. Tror i der findes folk der har en ekstra sans til at kunne forudsige sådan noget?

Jeg tror på det!

Min bedste venindes mor sagde til mig igennem hele graviditeten, at jeg ikke gik tiden ud, og at han ville komme et sted mellem den 23 og 25 november.. Min søn er født den 24 november

Anmeld

21. marts 2014

LinLin

Jeg oplevede en dag, da jeg var omkring 6 mdr henne med den første (hvor jeg ikke kendte kønnet) at en ældre asiatiske kvinde satte sig ved siden af mig på bænken da jeg sad og ventede på bussen; hun kiggede lidt på mig og sagde så "it's a boy!" Så vendte hun sig bare om igen...

- og det var det jo

Anmeld

21. marts 2014

Muhmi

Har oplevet noget "ligende"...

Min vens mor er "kendt" for at være en slags heks/spåkælling på det område mht køn og hvor mange der er osv... Og da jeg ventede mig første gang spurgte jeg hende om hun kunne mærke hvad jeg fik og hun lagde så hånden på min mave og trak den til sig igen, stille og roligt uden at sige noget og da jeg så spurgte hende, sagde hun at, det vidste hun ikke og da jeg så sagde, ej bare gæt, så sagde hun at hun ikke ville svare.
Det viste sig så at jeg ventede tvillinger, men at de på det tidspunkt var døde i min mave uden at jeg havde opdaget det.

Anden gang jeg var gravid, turde jeg faktisk ikke spørge hende i frygt for hvad hun ville svare, men i uge 22-23 hvor vi jo vidste at det var en dreng og at han var perfekt, spurgte jeg hende for sjov (hun vidste det selvfølgelig ikke) og hun svarede en sund og rask dreng.

Jeps, vi er ret imponerede og tror bestemt på at hun nok kan lidt mere end vi andre normale mennesker kan

Anmeld

21. marts 2014

Sujan

Jeg har oplevet noget lignende...
Vores genbo et ældre ægtepar havde en sommer svært ved at klare nogle udendørs ting og jeg gik over og hjalp...
Ligepludselig kiggede damen intenst på mig og sagde.. "I vil så gerne have et barn men kan ikke" "bare hav tålmodighed det skal nok komme"
Vidste ikke hvad jeg skulle svare og sagde noget med at "vidste ikke hvad hun snakkede om" og "det troede jeg ikke havde noget på sig"

På der tidspunkt havde vi prøvet i over 2 år og var blevet henvist til behandling... Men det var der ikke nogen der vidste... Og blev så forbavset at jeg svarede sådan fordi ingen jo kendte til vores kamp... Blev gravid et par måneder efter!!!
Synes det var så spooky og fortrød sådan jeg ikke havde svaret anderledes og snakket lidt mere med hende...

Da jeg svarede afvisende sagde hun "det er altså underligt, havde lige en hel klar overbevisning om at i kæmpede for et barn, det var da underligt, men så må du undskylde"

Så måske er der nogen der kan forudse ting

Anmeld

21. marts 2014

charlottekri

Anonym skriver:

Jeg har en veninde som har en søster, der har en form for hjerneskade pga fødslen.
Moderen car i Bilka med denne søster da hun var spæd og de lige var ved at finde ud af at der var noget der ikke var som det skulle være. Så kommer der en fremmed dame hen til dem, peger på pigens hovede og siger at her er der et tomt hul, og det viste sig senere at det var der... så ja, jeg tror på at der er nogle mennesker der har en sjette sans men har dog aldrig selv været ude for noget

Anmeld

21. marts 2014

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Jeg gættet min svigerinde var gravid før hun selv viste og da vi fik det af vide sagde jeg det blev en pige og ud kom en pige. Da jeg var blevet gravid sagde jeg det var en dreng og ud kom en dreng. Og havde drømt jeg ville føde den 19 september var først sat til den 27 september. Men blev sat igang 19 september og fødte dog først tidligt den 20 september

Anmeld

21. marts 2014

lycly

Jeg tror ikke på den slags
Du har bidt mærke i det fordi hun tilfældigvis gættede rigtigt, havde hun sagt lørdag og du fødte søndag, havde du aldrig tænkt mere over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.