Nogen kan noget, som andre ikke kan. Ofte vil jeg tro at det bare er ren gæt, men for nogen så passer det bare.
jeg har altid haft en mærkelig mavefornemmelse af nogle ting. har jeg haft siden barn. blev drillet lidt med det. ofte lavede de sjov med at give mig bind for øjnene også skulle jeg gætte noget foran mig, og oftest gættede jeg rigtigt udelukkende på hvad min krop sagde det var.
Sådan har jeg det også idag med folk. Når jeg gik i byen med veninder lavede vi tit sjov med folk, efter vi havde snakket med dem i 2 min så sagde jeg: jeg kan fortælle hvem du er og hvad slags familie du kommer fra.
ingen tror på mig når jeg siger det, men når jeg siger ting som at du virker til at have et nært forhold til din far, men det er der ikke mere. eller gætter antal søskende og hvad nummer i rækken de er. nogen bliver overrasket fordi jeg bare rammer plet med at nogen har mistet en far eller mor for mange år siden. men tror nu ikke at jeg er en clairvoyant eller noget ligende. Men jeg tror nogen har en god mavefornemmelse og at den kan fornemme nogle ting.

en lidt uhyggelig historie med den ældre dame, men er en sjov historie at komme med når dit barn er blevet ældre.
Anmeld