Fortalte mig den dag min søn blev født.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2014

Misser1989

Anonym skriver:

Vil gerne lige være anonym på denne, håber det er accepteret.

Da jeg var gravid med min søn, gik jeg en dag en strøgtur sammen med min mand for at "sætte gang i veerne".

Jeg var gået 1 dag over tid, og jeg var så utålmodig.

Vi mødte to gamle damer som stoppede op og spurgte om jeg ikke var oppe over med den store flotte mave. Jeg svarede at jeg var gået over tid.

Så kigger den ene dame på mig og siger således:

"Hvad ville du sige til at føde i weekenden?"

Jeg grinede og sagde selvfølgelig det ville være dejligt.

Hun sagde derefter "hvad siger du så til Søndag aften?"

Jeg sagde "det er en aftale" og grinte bare.

Så smilede hun og sagde at det var en aftale, og vi sagde farvel.

Mig og manden grinede lidt af det. Men grinet stivnede da jeg fødte søndag aften. 

Jeg tænker næsten hver dag over den oplevelse. Tror i der findes folk der har en ekstra sans til at kunne forudsige sådan noget?

Og har i måske prøvet noget mærkeligt i jeres graviditet?

Min far havde gennem HELE min graviditet sagt at jeg ville føde d. 18 december ( var sat til den 24 december) og ja, fødte sq d. 18 december vildt mærkeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

Monski

Anonym skriver:

Da jeg var gravid med min søn, gik jeg en dag en strøgtur sammen med min mand for at "sætte gang i veerne".

Vi mødte to gamle damer som stoppede op og spurgte om jeg ikke var oppe over med den store flotte mave. Jeg svarede at jeg var gået over tid.

Mig og manden grinede lidt af det. Men grinet stivnede da jeg fødte søndag aften. 

Jeg tænker næsten hver dag over den oplevelse. Tror i der findes folk der har en ekstra sans til at kunne forudsige sådan noget?

Det er da MEGA underligt, sådan noget
Min familie lavede en lille væddemål om hvornår jeg fødte, altså både dag og tid, de måtte vælge et tidsrum på 6 timer.
Min søster gættede på natten til søndag mellem 00-06 og hum ramte plet

Anmeld

21. marts 2014

modesty

Tja.. Det var en Onsdag det sket, så det var så mærkeligt  Jeg går det igennem mange gange i hovedet og det virker ikke tilfældigt 

Haha, var jeg også før denne oplevelse, troede ikke på andet end hvad der kunne bevises

Det jeg mener er, at det er ikke SÅ underligt at hun rammer rigtigt, taget i betragtning af at du er gået over tid. Hun har jo cirka 15% sandsynlighed for at ramme rigtigt hvis hun nævner en dag indenfor den næste uges tid. Vildere er det heller ikke.

Anmeld

21. marts 2014

Anitta Kristiansen

Nogen kan noget, som andre ikke kan. Ofte vil jeg tro at det bare er ren gæt, men for nogen så passer det bare.
jeg har altid haft en mærkelig mavefornemmelse af nogle ting. har jeg haft siden barn. blev drillet lidt med det. ofte lavede de sjov med at give mig bind for øjnene også skulle jeg gætte noget foran mig, og oftest gættede jeg rigtigt udelukkende på hvad min krop sagde det var.
Sådan har jeg det også idag med folk. Når jeg gik i byen med veninder lavede vi tit sjov med folk, efter vi havde snakket med dem i 2 min så sagde jeg: jeg kan fortælle hvem du er og hvad slags familie du kommer fra.
ingen tror på mig når jeg siger det, men når jeg siger ting som at du virker til at have et nært forhold til din far, men det er der ikke mere. eller gætter antal søskende og hvad nummer i rækken de er. nogen bliver overrasket fordi jeg bare rammer plet med at nogen har mistet en far eller mor for mange år siden. men tror nu ikke at jeg er en clairvoyant eller noget ligende. Men jeg tror nogen har en god mavefornemmelse og at den kan fornemme nogle ting.
en lidt uhyggelig historie med den ældre dame, men er en sjov historie at komme med når dit barn er blevet ældre.

Anmeld

21. marts 2014

ano14316

Anonym skriver:

Jeg tror der er nogen der har det sådan
.

Jeg havde en ung mandlig kollega, der sjældent var seriøs, men tilfældigt en dag spørger han om jeg er sikker på jeg ikke er gravid, griner og siger nej, kan slet ikke lade sig gøre, havde jo spiral... 14 dage senere da jeg var en uges tid over, stod jeg med en positiv test og var lidt chokkeret...

Anmeld

21. marts 2014

ano14316

LilleSmølf skriver:

Ja, det tror jeg helt bestemt.

Jeg har over 15 fætre og kusiner og jeg har gætter køn på samtlige børn. Jeg har også ofte gættet at folk er gravide, uden grund. Det er bare sådan en tanke, der popper op i mit hovedet, "Hun er gravid". Engang skete det faktisk uden at vedkomne selv vidste det (jeg siger selvfølgeligt ikke noget højt til nogen, det virker ret åndssvagt set udefra).

Jeg snakker ikke med min far, kun med min mor. Da jeg fødte var hun den første vi ringede til. Hun fortalte mig at min far havde ringet for et par timer siden for at skælde hende ud fordi hun ikke havde sagt at jeg havde født.

Hun troede at vi havde sagt det til andre eller skrevet det på facebook, men hun var som sagt den første, der fik det at vide.

Han havde bare en følelse af, at jeg havde født, uden at vide noget som helst. Ikke at det gjorde vores forhold bedre, at han valgte at råbe af min mor over det før hun faktisk havde fået det at vide

Så det ville ikke undre mig om damen kunne "forudse" noget

Kan du så ikke lige gætte på hvad jeg venter... Er i uge 30 og vil ikke vide det sikkert, men har en helt klar fornemmelse...

Det havde jeg også med min søn, selvom alle sagde at jeg ville få en pige, sagde jeg bare helt sikkert nej, det er en dreng..

Anmeld

21. marts 2014

Michael healer

Anonym skriver:

Dejlig oplevelse du der har været ude for

Ja der findes folk der kan forudse disse ting

Anmeld

21. marts 2014

CaWi

Anonym skriver:

Min termin var først d.28/4, ved NF scanningen blev den rykket til 1/5.
Min mor blev ved med at holde fast på, at jeg ville føde d.26/4 på hendes fars fødselsdag. Hvilket hun sagde samme dag, som jeg fortalte at jeg var gravid.
Det hun "spåede"/ønskede var også det der skete.

Anmeld

21. marts 2014

LilleSmølf

ano14316 skriver:

Kan du så ikke lige gætte på hvad jeg venter... Er i uge 30 og vil ikke vide det sikkert, men har en helt klar fornemmelse...

Det havde jeg også med min søn, selvom alle sagde at jeg ville få en pige, sagde jeg bare helt sikkert nej, det er en dreng..

Haha, jeg ville ønske det var sådan, det fungerede

Nej, det er mere når jeg er sammen med folk face to face og især hvis jeg kender dem, at det bare sådan "popper" ind i mit hovede angående kønnet.

Desværre. Selvom det kunne være sejt at være synsk

Anmeld

21. marts 2014

LilleSmølf

AnnaKJ skriver:

Så må du da gerne lige fortælle hvad jeg skal have

Det fungerer bare ikke så godt med folk jeg ikke kender, desværre

Men det passer nu altså hvad jeg siger, selvom det lyder ret tosset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.