Caroline vil ikke sove på sit værelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2014

2721

Edderkopperne er jo blot et metafor for hendes ekstra behov for tryghed i øjeblikket.
Jeg ville også som en anden forslår få fat i en madras i voksen størrelse og se om I ikke kan give hende den ekstra tryghed hun lige nu har brug for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

Maja_4000

2721 skriver:

Edderkopperne er jo blot et metafor for hendes ekstra behov for tryghed i øjeblikket.
Jeg ville også som en anden forslår få fat i en madras i voksen størrelse og se om I ikke kan give hende den ekstra tryghed hun lige nu har brug for

Men hun sover jo fint uden vi er der i vores soveværelse

Anmeld

20. marts 2014

L&V

Maja_4000 skriver:

Lige nu bliver Caroline puttet på madrassen i vores soveværelse.. Hun sover uden vi er der.. Så længe det ikke er på hendes værelse

Det er heller ikke fordi det gør noget, men hun vågner 100 gange om natten fordi hun skubber puden på gulvet, selv ligger på gulvet osv.. Den der afbrudte søvn ér et problem.. Både for mig og for hende hehe

Det er så den eneste fordel ved et lille soveværelse. her ligger hun mellem væg og vores sengeramme med sengeranden omkring sig

Anmeld

20. marts 2014

L&V

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det er så den eneste fordel ved et lille soveværelse. her ligger hun mellem væg og vores sengeramme med sengeranden omkring sig

og hun falder os selv i søvn på sin madras og det har hun stort set aldrig gjord i sin seng men hun ved jo os at mor og far kommer og sover der. så ja vi sover alle 4i soveværelset

Anmeld

20. marts 2014

2721

Maja_4000 skriver:

Men hun sover jo fint uden vi er der i vores soveværelse

Det er rigtigt, men der ligger hun jo trygt og godt i mor og fars seng hvor intet ondt kan ske

Jeg kan selvfølgelig kun tale fra erfaring med min egen søn og hvad jeg husker fra mig selv af.

Herhjemme når min søn begynder på det, så er det fordi han pt har brug for ekstra tryghed.
Først var det spøgelser, så slap vi af med dem, så var det uglerne der ble ved med at vække ham, så var det hans fantasivenner der skræmte ham osv osv.
Og når det begynder så ved jeg at han har brug for ekstra tryghed.

Og hvad er mere trygt end at sove i mors og fars dejlige trygge seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.