Caroline vil ikke sove på sit værelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.522 visninger
24 svar
4 synes godt om
19. marts 2014

Maja_4000

.. Fordi der er edderkopper! Siger hun hun siger at de kommer ud af radiatoren

Nogle gode råd til at overbevise hende om at de ikke er der/ikke gør noget i hvert fald..?
Lige nu sover hun ved siden af mig på en madras, men det holder jo ikke i længden håbede at det gik over af sig selv, men nu har det varet et par uger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

FruStolpe

Åhh jeg frygter det der.

Har ingen ide til hvordan du kommer ud af den klemme. Måske skal i kigge sammen, og se at der ikke er nogen klamme 8`benere eller noget i den stil....

Stakkels pige

Anmeld

19. marts 2014

Pcokate

Maja_4000 skriver:

.. Fordi der er edderkopper! Siger hun hun siger at de kommer ud af radiatoren

Nogle gode råd til at overbevise hende om at de ikke er der/ikke gør noget i hvert fald..?
Lige nu sover hun ved siden af mig på en madras, men det holder jo ikke i længden håbede at det gik over af sig selv, men nu har det varet et par uger..

Prøv at spørger hende om hun har nogle ideer? Det virker altid her, ligesom at spørger hvad der er ved xxx som gør ham bange 

Bare sådan en samtale, hvor de føler sig hørt og ikke belært/afvist. 

For at i finder jeres løsning

Anmeld

19. marts 2014

Anitta Kristiansen

Tag støvsugeren inden sengetid og sig nu fanger i dem også kommer de ikke resten af natten for så har I jo fjernet dem

Anmeld

19. marts 2014

Maja_4000

FruStolpe skriver:

Åhh jeg frygter det der.

Har ingen ide til hvordan du kommer ud af den klemme. Måske skal i kigge sammen, og se at der ikke er nogen klamme 8`benere eller noget i den stil....

Stakkels pige

Har kigget med hende.. Og hun peger meget specifikt og fortæller at de kommer ud ved sådan en måler som sidder midt på den.. Jeg har aldrig set en edderkop på hendes værelse, men hun er virkelig bange

Anmeld

19. marts 2014

Maja_4000

Pcokate skriver:

Prøv at spørger hende om hun har nogle ideer? Det virker altid her, ligesom at spørger hvad der er ved xxx som gør ham bange 

Bare sådan en samtale, hvor de føler sig hørt og ikke belært/afvist. 

For at i finder jeres løsning

Synes jeg har prøvet.. Men det virker ikke rigtigt

Anmeld

19. marts 2014

Maja_4000

Anitta Kristiansen skriver:

Tag støvsugeren inden sengetid og sig nu fanger i dem også kommer de ikke resten af natten for så har I jo fjernet dem

Men der ér jo ingen edderkopper tror du hun hopper på den? Det er selvfølgelig et forsøg værd

Anmeld

19. marts 2014

Anitta Kristiansen

Maja_4000 skriver:

Men der ér jo ingen edderkopper tror du hun hopper på den? Det er selvfølgelig et forsøg værd

Er et forsøg værd nogen gange er det nok at sige de er væk. Så engang en film med en pige der var bange for edderkopper når hun skulle sove, de havde en sang om at de skulle forsvinde, som de sang inden hun skulle sove også var hun tryg.

Anmeld

19. marts 2014

B&J

Hvad med den nye bamse med lynlås???? Eller en anden bamse ???

Daniel havde en over gang med spøgelser så fik han de nye bamse med lys i ørne og der fortalte jeg de ikke kunne lig bamser med lys i ørne mærkeligt men det hjalp. Han har dog aldrig sovet inde ved os..... 

Anmeld

19. marts 2014

Maja_4000

B&J skriver:

Hvad med den nye bamse med lynlås???? Eller en anden bamse ???

Daniel havde en over gang med spøgelser så fik han de nye bamse med lys i ørne og der fortalte jeg de ikke kunne lig bamser med lys i ørne mærkeligt men det hjalp. Han har dog aldrig sovet inde ved os..... 

Den bamse kender jeg ikke.. Hvad er det for en?

Vi har snakket om at hun skal have noget nyt lys.. Der er som regel lys tændt på hendes værelse, men måske det ville hjælpe alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.