Caroline vil ikke sove på sit værelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2014

MissMaria

Maja_4000 skriver:

.. Fordi der er edderkopper! Siger hun hun siger at de kommer ud af radiatoren

Nogle gode råd til at overbevise hende om at de ikke er der/ikke gør noget i hvert fald..?
Lige nu sover hun ved siden af mig på en madras, men det holder jo ikke i længden håbede at det gik over af sig selv, men nu har det varet et par uger..

Nu var det godt nok ikke fordi han ikke ville sove på sit værelse - men vores var også lige pludselig blevet rigtig bange for edderkopper - så efter aftensmad var vi ude på edderkoppe-"jagt" så han kunne se at de bor og sover udenfor i deres spind! Det hjalp hos os...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Patriark

Maja_4000 skriver:

Nogle gode råd til at overbevise hende om at de ikke er der/ikke gør noget i hvert fald..?
Lige nu sover hun ved siden af mig på en madras, men det holder jo ikke i længden håbede at det gik over af sig selv, men nu har det varet et par uger..

Jeg tænker, at det ikke handler om de er der eller ej, men hvad det gør ved hende. Så tal med hende om frygten, vend situationen på hovedet:kr

Anmeld

19. marts 2014

Loa

Ej hvor vildt. Isabella er for tiden også fuldstændig panisk angst for at komme i sin seng fordi hun er overbevist om at der er edderkopper i den......
Aner ikke hvor hun har det fra....

Anmeld

19. marts 2014

Maja_4000

Loa skriver:

Ej hvor vildt. Isabella er for tiden også fuldstændig panisk angst for at komme i sin seng fordi hun er overbevist om at der er edderkopper i den......
Aner ikke hvor hun har det fra....

Haha , det var da mærkeligt i starten sagde hun at der var spøgelser (for det havde Aslan fra børnehaven sagt ) .. Men så blev det til edderkopper :b

Anmeld

20. marts 2014

B&J

Maja_4000 skriver:

Den bamse kender jeg ikke.. Hvad er det for en?

Vi har snakket om at hun skal have noget nyt lys.. Der er som regel lys tændt på hendes værelse, men måske det ville hjælpe alligevel

det er en man kan få i toys r us...

når man klemmer den i hånden så lyser ørne hvis hun bliver bange i løbet af nakken kan hun klemme den i hånden og ørne lyser. for de slukker igen

http://www.toysrus.dk/Brands/Earresistible.aspx?icid=_forside_banner_Earresistible_Q1_brand

Anmeld

20. marts 2014

AnonymMor

Maja_4000 skriver:

har ingen erfaring med det men tænkte lidt på om i evt skulle prøve at en af jer ligger jer på en madras inde ved hende istedet for omvendt  indtil hun finder det trygt at sove på værelset igen ?  Bare en teori

Anmeld

20. marts 2014

Maja_4000

Rinepigen skriver:

har ingen erfaring med det men tænkte lidt på om i evt skulle prøve at en af jer ligger jer på en madras inde ved hende istedet for omvendt  indtil hun finder det trygt at sove på værelset igen ?  Bare en teori

Vi har ingen madras i voksenstørrelse, derfor er det blevet omvendt men det kan godt være at det ville hjælpe

Anmeld

20. marts 2014

Maja_4000

B&J skriver:

det er en man kan få i toys r us...

når man klemmer den i hånden så lyser ørne hvis hun bliver bange i løbet af nakken kan hun klemme den i hånden og ørne lyser. for de slukker igen

http://www.toysrus.dk/Brands/Earresistible.aspx?icid=_forside_banner_Earresistible_Q1_brand

Smart, tak

Anmeld

20. marts 2014

L&V

Maja_4000 skriver:

Vores datter havde noget af det samme da hun blev storesøster for 8måneder siden. Hun kom os ind til os på en madras og der sover hun stadig. Hun ska ik være bange for at sove og hun genere ikke nogle ved at ligge der så det gør hun på ubestemt tid

Anmeld

20. marts 2014

Maja_4000

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Vores datter havde noget af det samme da hun blev storesøster for 8måneder siden. Hun kom os ind til os på en madras og der sover hun stadig. Hun ska ik være bange for at sove og hun genere ikke nogle ved at ligge der så det gør hun på ubestemt tid

Lige nu bliver Caroline puttet på madrassen i vores soveværelse.. Hun sover uden vi er der.. Så længe det ikke er på hendes værelse

Det er heller ikke fordi det gør noget, men hun vågner 100 gange om natten fordi hun skubber puden på gulvet, selv ligger på gulvet osv.. Den der afbrudte søvn ér et problem.. Både for mig og for hende hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.