dpb skriver:
Jeg ville ikke flytte så meget ud på landet som det du beskriver
Jeg syntes vi bor på landet og det syntes det meste af min familie også
Men jeg kommer også fra at have boet i en by i hovedstadsområdet, så det var noget af et spring da vi flyttede...
Her hvor vi bor ligger vi tilbagetrukket fra den store vej som kører igennem byen, så jeg tør godt at lade ungerne løbe og lege i haven uden at skulle rende i r**** af dem konstant
Der er vel 300-400m til nærmeste børnehave/integrerede institution (der er 2 i byen) og næsten lige ved siden af den ligger skolen. Der er 1 lille købmand og så en "go on" tankstation. Så helt ude på landet føles det ikke, syntes jeg. Vi bor 10km til den nærmeste store by med gågade, mange supermarkeder, station osv.
Jeg elsker der hvor vi bor nu
(huset er bare blevet for lille
)
Da vi skulle flytte var nogle af mine krav at jeg ikke ville skulle lege taxa for mine unger. Skole og institution skulle være i gå afstand.
Dette har den store nu også gavn af, da han har mulighed for at besøge de andre der bor i byen. Vi har den regel at legeaftaler med dem der bor udenfor byen = han skal køres, er kun i weekenderne.
Men jeg syntes du skal sætte dig ned og tale med din kæreste om det, og så må i jo se om I ikke i fællesskab kan finde et sted hvor I begge vil kunne føle jer tilpas
Qnuz
Hold da op, det har været noget af et spring at flytte "derud" så 
Men det meste af min familie bor udenfor byen, så jeg synes ikke det er så slemt.. 
Jeg kunne sagtens finde mig til rette i en lille by, hvis der ikke var meget trafik.. MEN vi har bare SÅ svært ved at finde et hus der virkelig lever op til det, som vi har brug for 
Vi sætter os ned en dag vi ingen børn har, og så får talt om det hele..
Og så får lavet en plus minus seddel!

Anmeld