hvordan skal det her tolkes?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Er det jer selv der har bedt om at få lov at blive længere eller er det en sagsbehandler der ønsker at i skal blive længere (til observation) ?? 

Hvis det er det første, tror jeg bare det betyder at faderen kan overnatte. Hvis det er det andet, tror jeg i skal være der alle 3 hele tiden. 

vi havde selv bedt om at jeg kunne få lov til at ligge der et par dage - ligesom førstegangsfødende - for min første fødsel var ikke god...

Vores ønske var at JEG lå på sygehuset i 2-3 dage (måske flere) men ifølge brevet vil vores rådgiver jo åbenbart have vi ligger der i 5 til 7 dage og så kan vi ikke finde ud af om hun mener at min mand skal blive der 24/7 eller om han gerne må tage hjem et par timer eller hvordan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Anonym trådstarter

Samtidig med hvad? Selvfølgelig uden at du behøver udlevere private detaljer ...

Ud fra dine opfølgende indlæg, vil jeg tro at de beder om netop det du ønsker: At du er sikret en lille uge på hospitalet for at alt kan falde til ro. Jeg tror det med at barnefaderen er inkluderet udelukkende handler om at der også skal være plads til ham, så I ikke blive skilt ad.

jeg fik min første i en ret ung (og umoden) alder og havde derfor nogle problemer med at passe ham og det er det kommunen gerne vil sikre sig at jeg kan denne gang...

Anmeld

19. marts 2014

Pcokate

Anonym skriver:

vi havde selv bedt hospitalet om lov til at blive i et par dage selvom det er mit andet barn, for fødslen af den store var en rigtig grim oplevelse og jeg vil derfor være sikker på at jeg er kommet mig helt og at amningen er på plads... men vi kan ikke helt forstå det med at min mand skal være indlagt, for betyder det at han skal være der 24/7 eller betyder det bare at han også kan sove hos os?...

Tror det samme som piggy myy (håber jeg huske navnet rigtigt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.