hvordan skal det her tolkes?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.257 visninger
22 svar
5 synes godt om
19. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg har fået et brev fra kommunen - som også er sendt til hospitalet - og da vi ringede for at høre hvad de mente fik vi at vide at hende der har sendt det er gået på ferie og at de andre ikke vil blande sig i sagen...

så nu spørger jeg herinde, hvordan forstår I følgende passage?...

"... samtidig anmoder vi om indlæggelse i 5-7 dage sammen med barnefader..."

EDIT: Dette er i forbindelse med fødslen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Ayasmor

Anonym skriver:

Jeg har fået et brev fra kommunen - som også er sendt til hospitalet - og da vi ringede for at høre hvad de mente fik vi at vide at hende der har sendt det er gået på ferie og at de andre ikke vil blande sig i sagen...

At i alle 3 skal indlægges i en lille uge?

Anmeld

19. marts 2014

Louise H.

At i skal være indlagt en uges tid efter du har født jeres barn, så i på den måde bliver hjulpet på vej af sygehuset

Anmeld

19. marts 2014

Pcokate

Anonym skriver:

At xxx skal indlægges sammen med farmand? 

Det lyder altså mærkeligt, giver de nogle begrundelser? 

Er det en forestående operation xxx skal igennem? 

Anmeld

19. marts 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

At xxx skal indlægges sammen med farmand? 

Det lyder altså mærkeligt, giver de nogle begrundelser? 

Er det en forestående operation xxx skal igennem? 

jeg har lige rettet det, men det er i forbindelse med fødslen...

Anmeld

19. marts 2014

Anonym trådstarter

Louise <3 Isabella skriver:

At i skal være indlagt en uges tid efter du har født jeres barn, så i på den måde bliver hjulpet på vej af sygehuset

ja, men når der står "indlagt med barnefaderen", betyder det så at min mand skal være der 24/7 med os, eller hvordan?...

Anmeld

19. marts 2014

Louise H.

Anonym skriver:

ja, men når der står "indlagt med barnefaderen", betyder det så at min mand skal være der 24/7 med os, eller hvordan?...

Ja det vil jeg gå ud fra?

Anmeld

19. marts 2014

Nemesis

Det lyder til at kommunen vil have i skal være indlagt sammen..måske for at vurdere om i klar, eller blot for at give jer ekstra hjælp i starten

Anmeld

19. marts 2014

Ayasmor

Anonym skriver:

Sådan tolker jeg det Umiddelbart lyder det til, uden at kende detaljer, baggrund eller lign., at det er for at kunne observere jer i jeres nye roller som forældre sammen. Dermed ikke sagt, at den ene af jer eks. ikke kan forlade afd. for at gå i kiosken eller lign. Men, at det er for at i begge kan være der, hvor der normalt kun er moderen, der er indlagt med barnet efter fødslen

Anmeld

19. marts 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Det tror jeg. Det lyder som om i er under observation

Men husk det er en anmodning =de håber i vil imødekomme det (hvilket nok er bedst for jeres sag). 

For alt er/bliver som det skal/skulle være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.