Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LotteGabriella skriver:hihi ned forbi havnen og campingpladsen, næsten helt nede ved vandet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
gitte&christopher skriver:årh ja det rigtig det vidste jeg da egentlig godt
LotteGabriella skriver:hehe der kan du bare seTak for din søde kommentar til billedet
gitte&christopher skriver:selv tak lurede lige din profil hehe
LotteGabriella skriver:hmm jeg lurede også i din, men man kan jo slet ikke se din kæreste er han indfødt morsingbo?
gitte&christopher skriver:jo der ligger et par billeder af søren under mine blleder 1. hvor han holder christopher ja han er indfødt fra flade
LotteGabriella skriver:hihi ok, jeg må lige ind og lurer igen
LotteGabriella skriver:taaak Har jo desværre ikke rigtig kunne skabe min egen omgangskreds heroppe endnu, udover 2 gode veninder, som er kærester til min mands vennerHar ikke fået job endnu efter endt barsel i midten af juni og har jo opsagt min stilling i kbh., kunne ikke rigtig pendle helt dertil
LotteGabriella skriver:Kære alle,Hvem er interesseret I at komme med og hvornår??Jeg har 2 datoer hvor jeg kan, hvis jeg skal lægge hus/have til:fredag den 11. september kl. 12ellerlørdag den 19. september kl. 12Den dag hvor der er flest tilmeldinger vinder, god gammeldags demokratiVi må se hvor stor interessen er
Sweet1978 skriver:Hi hi kan se vi er i samme båd, jeg flyttede i november fra den ene ende af landet til den anden Bramming - Randers så jeg er også ved at finde venner omgangskreds, derfor jeg er meget ivrig når der er nogen arrangementer. Men du skulle slf. gerne finde nogen tæt på dig om mig omvendt, men så det bare lige og synes det var sjovt vi havde samme formål med baby møderne gg. Jeg har faktisk fået kontakter ved Randers og Århus ikke langt væk så det går fremad....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128