møde i Nordjylland / hvem vil med og hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2009

LotteGabriella

Findusinde skriver:

Ih, ville super gerne med.. Men har termin den 21 sept, såååå det blir liiige op over.. Så tror desværre jeg må melde pas den her gang..

der er ellers ikke så forfærdelig langt til Thisted Sygehus

nej det kan jeg godt forstå....så kommer du da bare med næste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Sweet1978

LotteGabriella skriver:

Hvad kunne I tænke jer at lave?? Skal vi gå en tur ned til byen og spise frokost??  Hvis I evt. vil se på butikker, så lukker de desværre allerede kl. 13 om lørdagen (ser ud som om at lørdagen er den mest populære) Bagefter kan vi jo gå retur hertil, langs vandet, og evt. få lidt kage og kaffe Hvad siger I????

Altså uden mad og drikke duer helten jo i al fald ikke så mad skal vi ha, butikkerne bliver det som du selv nævner jo ikke meget med. Og kagen kan vi jo splejse om at komme med, så du heller ikke der skal afholde udgiften. Håber jeg kan det lyder hyggeligt

Anmeld

7. august 2009

LotteGabriella

Sweet1978 skriver:

Altså nu er det lidt ude i fremtiden så der står ikke noget i kalenderen, men om jeg kan en fredag afhænger jo af om jeg pludselig får job.

Stemmer altså mest på lørdag også fordi, der har jeg begge børn og vil da gerne præsentere os samlet. Jeg kigger med og ser hvad det ender med også må jeg lige sige endligt til om vi kommer, men jeg vil gerne.

tror også at det bliver lørdag

Anmeld

7. august 2009

LotteGabriella

hov kom da lige til at tænke på at hvis jeg selv får arbejde, så kan jeg jo heller ikke selv om fredagen, så bliver nød til at sige at det bliver lørdag den 19. september kl. 12

Anmeld

7. august 2009

LotteGabriella

Sweet1978 skriver:

Altså uden mad og drikke duer helten jo i al fald ikke så mad skal vi ha, butikkerne bliver det som du selv nævner jo ikke meget med. Og kagen kan vi jo splejse om at komme med, så du heller ikke der skal afholde udgiften. Håber jeg kan det lyder hyggeligt

Det synes jeg lyder super.....

Anmeld

7. august 2009

Jules

Øv... Min fødselsdag den 11 og Viktors den 19...så vi kan desværre ikke

Anmeld

9. august 2009

LotteGabriella

Jamen det bliver så til at vi ses lørdag den 19. september kl. 12 på
Louisevej 7
7900 Nykøbing M.

Hvis nogle af jer vil ha' mit mobilnr., så må I lige skrive en mail

Jeg går ud fra at vi finder et sted nede i byen hvor vi spiser noget frokost og så går tilbage hertil og får noget kaffe/te og kage

Endelig tilmelding vil jeg gerne be' om senest den 1. september 2009, bare så jeg har helt styr på hvor mange der kommer inkl. børn

Glæder mig

Anmeld

9. august 2009

Sweet1978

LotteGabriella skriver:

Jamen det bliver så til at vi ses lørdag den 19. september kl. 12 på
Louisevej 7
7900 Nykøbing M.

Hvis nogle af jer vil ha' mit mobilnr., så må I lige skrive en mail

Jeg går ud fra at vi finder et sted nede i byen hvor vi spiser noget frokost og så går tilbage hertil og får noget kaffe/te og kage

Endelig tilmelding vil jeg gerne be' om senest den 1. september 2009, bare så jeg har helt styr på hvor mange der kommer inkl. børn

Glæder mig

Fedt nok, jamen selvom jeg må konstatere at der er et stykke vej fra Randers da du bor i den anden side af landet. Takker vi ja, 1 voksen 2 piger.
Elsker at se nye steder og mennesker så det bliver godt.

Jeg vil gerne byde ind med at komme med en kage.

Vi ses - jeg glæder mig også

Anmeld

9. august 2009

LotteGabriella

Sweet1978 skriver:

Fedt nok, jamen selvom jeg må konstatere at der er et stykke vej fra Randers da du bor i den anden side af landet. Takker vi ja, 1 voksen 2 piger.
Elsker at se nye steder og mennesker så det bliver godt.

Jeg vil gerne byde ind med at komme med en kage.

Vi ses - jeg glæder mig også

det bliver spændende og jeg lover at du ikke bliver skuffet over Mors, det er et dejligt sted

Anmeld

9. august 2009

Mormilla

Jeg tror jeg kan om lørdagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.