møde i Nordjylland / hvem vil med og hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2009

Christopher&Andreas

LotteGabriella skriver:

Jamen 1 ta'r ikke børn med, men vi er 2 der har børn med....så der er 3 børn indtil videre, på 9, 2 og 1 år

uuuh det bliver spændende

ok jeg regner med at tage begge drenge med....
ja det bliver skønt at komme af  med maven nu hehe
forresten godt initiativ du har taget her.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

LotteGabriella

mor_sabina skriver:

Ups jeg tager også en bette mand med

hihi hvor dejligt

Anmeld

12. august 2009

LotteGabriella

gitte&christopher skriver:

ok jeg regner med at tage begge drenge med....
ja det bliver skønt at komme af  med maven nu hehe
forresten godt initiativ du har taget her.....

taaak 

Har jo desværre ikke rigtig kunne skabe min egen omgangskreds heroppe endnu, udover 2 gode veninder, som er kærester til  min mands venner

Har ikke fået job endnu efter endt barsel i midten af juni og har jo opsagt min stilling i kbh., kunne ikke rigtig pendle helt dertil

Anmeld

12. august 2009

Christopher&Andreas

LotteGabriella skriver:

taaak 

Har jo desværre ikke rigtig kunne skabe min egen omgangskreds heroppe endnu, udover 2 gode veninder, som er kærester til  min mands venner

Har ikke fået job endnu efter endt barsel i midten af juni og har jo opsagt min stilling i kbh., kunne ikke rigtig pendle helt dertil

er du fra KBH?? ja det kan godt være lidt svært at starte "forfra" er selv fra frederikshavn boet i nykøbing i 7-8 år nu...

Anmeld

12. august 2009

LotteGabriella

er du fra KBH?? ja det kan godt være lidt svært at starte "forfra" er selv fra frederikshavn boet i nykøbing i 7-8 år nu...

jep det er jeg....har kun boet her lidt over 1 år

Stor omvæltning, når man har været vant til at bo tæt på Istedgade og derefter på Amager men hvad gør man ikke for kærlighed???

Anmeld

12. august 2009

Christopher&Andreas

LotteGabriella skriver:

jep det er jeg....har kun boet her lidt over 1 år

Stor omvæltning, når man har været vant til at bo tæt på Istedgade og derefter på Amager men hvad gør man ikke for kærlighed???

okay ja hvad gør man ikke for kærlighed hehe synes personligt også mors er svær at flytte til og skabe ny omgangskreds så kan godt følge dig...

Anmeld

12. august 2009

Sweet1978

Hi hi kan se vi er i samme båd, jeg flyttede i november fra den ene ende af landet til den anden Bramming - Randers så jeg er også ved at finde venner omgangskreds, derfor jeg er meget ivrig når der er nogen arrangementer. Men du skulle slf. gerne finde nogen tæt på dig om mig omvendt, men så det bare lige og synes det var sjovt vi havde samme formål med baby møderne gg. Jeg har faktisk fået kontakter ved Randers og Århus ikke langt væk så det går fremad....

Anmeld

12. august 2009

LotteGabriella

okay ja hvad gør man ikke for kærlighed hehe synes personligt også mors er svær at flytte til og skabe ny omgangskreds så kan godt følge dig...

det er jeg glad for, så er jeg sgu ikke helt tabt bag ved en vogn

Anmeld

12. august 2009

Christopher&Andreas

LotteGabriella skriver:

det er jeg glad for, så er jeg sgu ikke helt tabt bag ved en vogn

nej det er du ikke kan sagtens følge dig.... hvor ligger louisevej??? hehe

Anmeld

12. august 2009

LotteGabriella

nej det er du ikke kan sagtens følge dig.... hvor ligger louisevej??? hehe

hihi ned forbi havnen og campingpladsen, næsten helt nede ved vandet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.