klamydia ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Michelle-Marie skriver:

Det kan chefen ikke tillade sig. Man har ret til at vide hvad man fejler, specielt fordi det hæmmer din koncentration (derfor din evne til at udføre dit arbejde ordenligt)at du ikke ved hvad der foregår. 

Jeg vil nu mene man godt kunne forsøge at finde en tid udenfor arbejdstiden, da jeg ikke betragter ts situation som akut. 

Og der er vel ingen grund til at have fri hele dagen. Man kan prøve at ligge tiden i starten eller slutningen. Det tager jo kun 5 min. den undersøgelse. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Enskønhed14

mor:) skriver:

Jeg vil nu mene man godt kunne forsøge at finde en tid udenfor arbejdstiden, da jeg ikke betragter ts situation som akut. 

Og der er vel ingen grund til at have fri hele dagen. Man kan prøve at ligge tiden i starten eller slutningen. Det tager jo kun 5 min. den undersøgelse. 

En chef må ikke blive sur over en sygemelding hvis det bliver gjort inden sygemeldings fristen. Og om ikke andet kan man som chef spørg pænt om man måske kunne få det til at passe med en frokost pause, alt afhængig af hvor langt det er fra arbejdsplads til lægen.  

en chef skal være forstående, uanset hvad. 

Anmeld

19. marts 2014

Anonym trådstarter

Michelle-Marie skriver:

Det kan chefen ikke tillade sig. Man har ret til at vide hvad man fejler, specielt fordi det hæmmer din koncentration (derfor din evne til at udføre dit arbejde ordenligt)at du ikke ved hvad der foregår. 

lige præcis, og ber jo ikke selv om at der skal ske netop det her :s er da også selv træt af det.

Anmeld

19. marts 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

har os gjort alt hvad jeg kan for at det sku være så sent som muligt og har 45min transport. det to timer før jeg skal gå end normalt.

Anmeld

19. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Michelle-Marie skriver:

En chef må ikke blive sur over en sygemelding hvis det bliver gjort inden sygemeldings fristen. Og om ikke andet kan man som chef spørg pænt om man måske kunne få det til at passe med en frokost pause, alt afhængig af hvor langt det er fra arbejdsplads til lægen.  

en chef skal være forstående, uanset hvad. 

Men der er jo ikke tale om en sygemelding. Hun beder om fri?

Anmeld

2. oktober 2014

Bo

Du kan nu også få en uvildig vurdering fra en læge online om dine bekymringer omkring klamydia via denne nye side på nettet:  LægeCheck.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.