klamydia ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.536 visninger
35 svar
5 synes godt om
19. marts 2014

Anonym trådstarter

Kan man godt få klamydia selvom man ikke har haft sex? eller kommer det kun ved sex? ..

Mine symtomer er: I en uges tid haft ondt i underlivet i begge sider, nu det blevet lidt værre og er begyndt at plet bløde :s

er nervøs for det da ikke rart at vide hvis man har klamydia og så ha gået med symtomer i snart 2uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
19. marts 2014

Enskønhed14

Anonym skriver:

Kan man godt få klamydia selvom man ikke har haft sex? eller kommer det kun ved sex? ..

Mine symtomer er: I en uges tid haft ondt i underlivet i begge sider, nu det blevet lidt værre og er begyndt at plet bløde :s

er nervøs for det da ikke rart at vide hvis man har klamydia og så ha gået med symtomer i snart 2uger

Nej, du kan ikke få klamydia uden sex. (Det er en seksual transmitted disease)

Men man kan godt gå med klamydia uden at vise symtomer på det, som hovederegl har jeg at blive tjekket hvert halve år, også selvom jeg ikke er seksuel aktiv

Anmeld

19. marts 2014

Anonym trådstarter

Michelle-Marie skriver:

Nej, du kan ikke få klamydia uden sex. (Det er en seksual transmitted disease)

Men man kan godt gå med klamydia uden at vise symtomer på det, som hovederegl har jeg at blive tjekket hvert halve år, også selvom jeg ikke er seksuel aktiv

okey..
så må jeg havde gået med det længe for har ikke været sammen med nogen i laaaangtid

Anmeld

19. marts 2014

Leneur

Anonym skriver:

Hvis du ikke har haft sex som i ALDRIG kan det ikke være klamydia men hvis du har haft sex og det bare er længe siden sidst, kan det godt være klamydia, for det kan godt gemme sig i kroppen og hos nogen mærker de slet ikke nogen symptomer. Få ringet til lægen og bliv undersøgt, det kan jo også være noget andet der er i vejen.

Anmeld

19. marts 2014

Michael healer

Anonym skriver:

"Ved ”Seksuelt overførbare sygdomme” forstår man de sygdomme, som smitter mellem mennesker via seksuel kontakt. Fælles for kategorien seksuelt overført sygdomme er, at smitteoverførsel kræver tæt kontakt mellem slimhinder. Det vil med andre ord sige at man ikke kan smittes ved at dele toilet eller håndklæde med en anden person. I Danmark er klamydia en af de hyppigst seksuelt overførbar sygdom."

citat fra hjemmeside

Anmeld

19. marts 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/klamydia.htm

Link til netdoktor vedr. Klamydia

den har jeg lige kigget :s ..

tror du udfra mine symtomer det er det?

Anmeld

19. marts 2014

Michael healer

okey..
så må jeg havde gået med det længe for har ikke været sammen med nogen i laaaangtid

"Der er dog det, at bakterien kan gemme sig i flere år i ens krop, uden at man mærker symptomer på det"

Anmeld

19. marts 2014

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Har ikke haft sex længe ! - ska ned med en urin prøve idag for at blive tjekke, men bliver bare så bange, for hvor længe har man så ikke lige gået med det :s

Anmeld

19. marts 2014

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

"Der er dog det, at bakterien kan gemme sig i flere år i ens krop, uden at man mærker symptomer på det"

hmm så kan man jo ende med ikk at få børn :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.