klamydia ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2014

B&J

Anonym skriver:

nej det synes jeg ikke at det gjorde :s ..

Jeg vil bestemt ringe til lægen igen. for man skal ikke bare gå og plet bløde med mindre man har fået et eller andet eller man lige er startet på nogle andre p-piller eller noget andet og når du skriver du ikke lige har haft sex

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Enskønhed14

Anonym skriver:

jeg VIL ha svar inden weekend, holder ikke ud af gå i uvished ..

okey så behøver jeg hvis ikke være så bekymret på den måde..

Nej uvisheden er ikke sjov, jeg følte mig personlig virkelig klam. 

Anmeld

19. marts 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg vil bestemt ringe til lægen igen. for man skal ikke bare gå og plet bløde med mindre man har fået et eller andet eller man lige er startet på nogle andre p-piller eller noget andet og når du skriver du ikke lige har haft sex

jeg har os snakket med lægen og hun vil have mig ned med en urin prøve og vil så tjekke den for klamydia,

Anmeld

19. marts 2014

Anonym trådstarter

Michelle-Marie skriver:

Nej uvisheden er ikke sjov, jeg følte mig personlig virkelig klam. 

nej lige præcis, og nu min chef mobset over at jeg skal ha fri for at komme til lægen

Anmeld

19. marts 2014

B&J

Anonym skriver:

jeg har os snakket med lægen og hun vil have mig ned med en urin prøve og vil så tjekke den for klamydia,

lyder som en god ide

Anmeld

19. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
B&J skriver:

Man kan sagtens pletbløde uden nogen grund

Anmeld

19. marts 2014

B&J

mor:) skriver:

Man kan sagtens pletbløde uden nogen grund

jeg ville blive meget underlig hvis jeg pletblødte uden grund. det må jeg indrømme men nok fordi jeg aldrig har gjord det uden grund. eller jo 2dage før min mens osv men det har jo være der for....

Anmeld

19. marts 2014

Enskønhed14

Anonym skriver:

nej lige præcis, og nu min chef mobset over at jeg skal ha fri for at komme til lægen

Det kan chefen ikke tillade sig. Man har ret til at vide hvad man fejler, specielt fordi det hæmmer din koncentration (derfor din evne til at udføre dit arbejde ordenligt)at du ikke ved hvad der foregår. 

Anmeld

19. marts 2014

Enskønhed14

Anonym skriver:

Det kan chefen ikke tillade sig. Man har ret til at vide hvad man fejler, specielt fordi det hæmmer din koncentration (derfor din evne til at udføre dit arbejde ordenligt)at du ikke ved hvad der foregår. 

Anmeld

19. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
B&J skriver:

jeg ville blive meget underlig hvis jeg pletblødte uden grund. det må jeg indrømme men nok fordi jeg aldrig har gjord det uden grund. eller jo 2dage før min mens osv men det har jo være der for....

Jeg ved bare at man sagtens kan gøre det uden der er nogen grund - man skal bare helst ikke have smerter.

det er selvfølgelig godt altid at få tjekket uanset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.