Loa skriver:
Har vi samme barn 

Her kan Isabella heller ikke tåle at vi snakker sammen uden hun er i centrum.
Hun har dog ikke kastet vand eller noget i den dur, men råber/skaber sig gerne indtil vi ikke længer kan snakke sammen 
Åh selvom jeg synes det er forfærdelig synd for dig i gennemgår det samme. Så er jeg virkelig lettet over jeg ikke er den eneste der har et barn der er sådan.
Og ja normalt råber og skriger Isabella også indtil vi slet ikke kan tale sammen. Jeg har heller aldrig oplevet noget lign. Som hungjorde den dag. Min kæreste var også i chok da jeg fortalte det. Og så gav han mig ros fordi jeg sendte hende på værelset. For det er ikke nogetvi gør med mindre hun virkelig er streng. Og så plejer det også kun at være ham der gør det.
Men selvom jeg ikke brændte helt af oveni pæren så kunne jeg bare mærke at det der overgik alt. Men hun var også utrolig sød resten af dagen da jeg havde sendt hende derind. Og på mange måder tror jeg hun har forstået hvad det var der skete og hvorfor hun kom derind. For efter den dag for 1,5 uge siden hører hun mere efter med hvad jeg siger hehe.
Ikke at hun ikke gør hvad hun selv synes. Men jeg når ikke og blive ligeså sur på hende som jeg plejer før hun stopper.
Men det er nok også fordi jeg aldrig har sendt hende på hendes værelse at hun har tænkt. Puha der overgik jeg vidst stregen. Eller det ved jeg ikke. Men jeg tænker det er sådan hun tænker.
Ligesom den hund min kæreste havde da vi fandt sammen. Skældte jeg heller aldrig ud. Og. Første gange jeg skældte den ud fordi den havde tømt kattebakken udover det hele. Krøb hun sammen som om jeg havde tæsket hende eller sådan noget. Jeg blev helt forskrækket over hvor bange hun blev for mig. Selvom jeg bare snakkede mere bestemt end jeg plejede at gøre. Hunden lignede simpelthen ender troede hun skulle dø. Og derefter kunne hun hoppe på tungen for mig hvis jeg bad om det(ironi kan forekomme)
Folk (incl dyr) ved åbentbart godt når de virkelig har nået min grænse selvom jeg ikke brænder sammen oveni.
Anmeld