Jeg har været alene med ungerne de sidste 5 dage da farmand har været på herretur. Det er jo gået ok. MEN... jeg har 2 unger som i dén grad prøver grænser af. Min søn på 3½ er virkelig grænsesøgende og alt er "tisse-lort" "klamt" "ulækkert" "dumt" osv. Hold nu op hvor bliver man træt af at høre på den samme sang.
Han vil hele tiden det modsatte. (jeg ved det er heeeelt normalt) Men for pokker kan vores lille familie for én gangs skyld så ikke være unormal? Jeg er så mega træt!
Jeg vil dem det hele så godt. Og man får bare "lort" i hovedet. Tænk at så små børn kan få "skovlen" under en. Ligegyldigt hvor meget vi som forældre benægter det - altså siger at VI har styr på det... og VI bestemmer... så krakelerer det bare engang imellem. Ohhh my.... 
Hvad pokker gør I når det hele føles som at snakke til en dør? Jeg kan sige 1000 gange han f.eks ikke skal skubbe, sparke eller hoppe i sofaen. jeg kan sige det blidt, sødt, roligt, bestemt, hårdt osv. INTET hjælper. Ihvertfald ikke som det er lige pt. Jeg bliver sindssyg! Er SÅ træt af at fremstå som en "lortemor" hele tiden...
Jeg måtte altså bare lige ud med det. Jeg har lige sendt ungerne i institution. Åhhh nyder freden. Ja det mener jeg. Jeg skal på arbejde senere... tænk...det bliver helt rart med "pause" fra dem. Nu kan farmand tage lidt over imens jeg har aftenvagter.
Hilsen en træt mor som virkelig føler sig utilstrækkelig til tider.
Anmeld