Hvad vil/ville du vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2014

lineog4

Alle mine har været i vuggestue og det var et bevidst valg. Jeg tror det er så vigtigt at kunne trække sig som voksen i 5 minutter, kunne sige nu er jeg ved at blive gal så du tager lige over. En voksen er for mig for sårbart både i forhold til at de ikke er den daglige kollegiale supervision, man ikke har nogen at tale om børnene med og ja hvis man bare får for meget i et sekund. Men okay er også en der arbejder bedst i team så det kommer nok der fra. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

Chris86

Frk. Petersen skriver:

Bare nysgerrig

Har stemt vuggestue, MEN det kommer absolut an på stedet... Her er der to i nærheden og det kun den ene jeg vil vælge

Anmeld

17. marts 2014

charlottekri

Her har begge unger altid gået i dagpleje, og det har vi været rigtig glade for.
Hvis den store har skullet i gæstedp, så har det altid været ved en af de andre i legestue gruppen, så det har været kendte voksne.
Min søn går i en noget utraditionel dagpleje. Det er en såkaldt stordagpleje. Det er 2 private dagplejemødre der har slået sig sammen i den enes hjem, og hvis en af dem skulle være syge, er der ansat nogle vikarer, som kan gå ind og tage pladsen. Det vil sige altid voksne de kender.

Anmeld

23. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvis jeg skulle vælge idag ville det blive dagpleje med den viden jeg har om vores søn og hans behov...

Han går i VS da det var der vi fik tilbudt plads...

Anmeld

23. marts 2014

EAF

Frk. Petersen skriver:

Bare nysgerrig

Dagpleje, men har heller ikke prøvet andet og for os og vores søn var det det helt rigtige. Fuldt ud tilfreds og har intet at sætte på det. Vuggestue kender jeg kun lidt til, når jeg har været ansat som pædagog i een - men der har jeg jo heller ikke forældreøjne på det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.