Hvad vil/ville du vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Dagpleje eller Vuggestue? el. andet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.612 visninger
24 svar
11 synes godt om
16. marts 2014

Frk. Petersen

Bare nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2014

et-ønske

Jeg har stemt vuggestue - har prøvet begge dele med min datter jeg har det bedst med at vide at jeg skal aflevere mit barn det samme sted hver dag, til nogle voksne de har set før

Anmeld

16. marts 2014

TNBC

Frk. Petersen skriver:

Bare nysgerrig

Jeg vil aldrig sige det ene eller det andet. For det kommer an på barnet og ja så selvfølgelig mine arbejdstider(hvis ingen kan hente)  og hvilken muligheder man har hvor man bor.

Ikke alle børn kan klare at være i en vuggestue og nogen børn vil kede sig i en dp. 

Anmeld

16. marts 2014

Mamalou

Yurie skriver:

Jeg vil aldrig sige det ene eller det andet. For det kommer an på barnet og ja så selvfølgelig mine arbejdstider(hvis ingen kan hente)  og hvilken muligheder man har hvor man bor.

Ikke alle børn kan klare at være i en vuggestue og nogen børn vil kede sig i en dp. 

Helt enig. Det afhænger af barnet og dets personlighed. Min søn går i dagpleje, og det trives han med.

Vh. Louise

Anmeld

16. marts 2014

Frk. Petersen

Yurie skriver:

Vi tænker lidt at prøve dagpleje først.. Mest fordi at vi indtil nu hvert fald, har en meget rolig pige.. Og er bange for hun derfor ikke bliver hørt i en vuggestue..
Jeg leger med tanken pt da der er laaang tid til (heldigvis) og alt kan nå at ændre sig med hendes udvikling

Anmeld

16. marts 2014

Aabye

Frk. Petersen skriver:

Bare nysgerrig

Jeg har aldrig prøvet at have barn i en vuggestue. 
Begge mine drenge går i dagpleje, endda privat dagpleje. 

Og vil til enhver tid, hvis vi får et barn mere engang, vælge dagpleje igen. Vi har været rigtig glade for dagpleje til vores børn. Ud over det har jeg lavet mig fortælle, at den vuggestue vi har her i byen, som tilmed er den eneste, ikke er specielt god.. Så det har jo også indflydelse på mit valg..

Anmeld

16. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har stemt dp, da det er det vi har valgt til begge vores unger. Vh stine

Anmeld

16. marts 2014

TNBC

Frk. Petersen skriver:

Vi tænker lidt at prøve dagpleje først.. Mest fordi at vi indtil nu hvert fald, har en meget rolig pige.. Og er bange for hun derfor ikke bliver hørt i en vuggestue..
Jeg leger med tanken pt da der er laaang tid til (heldigvis) og alt kan nå at ændre sig med hendes udvikling

Jeg har været steder hvor der er stille børn, nogen lære at sige fra, andre gørikke.

Jeg kan godt li dagpleje, men man skal være sikker på hvordan det er med når hun er syg/ferie, så hun ikke ender med at skulle et nyt sted hen hver gang.

Anmeld

16. marts 2014

lycly

et-ønske skriver:

Jeg har stemt vuggestue - har prøvet begge dele med min datter jeg har det bedst med at vide at jeg skal aflevere mit barn det samme sted hver dag, til nogle voksne de har set før

I en dagpleje bliver de nu også altid afleveret til voksne de har det før

Jeg har valgt dagpleje og kommer aldrig til at vælge andet. Jeg kan godt lide det intime og flexible ved det

Anmeld

16. marts 2014

Bshizzle

Helt sikkert en Dagpleje 

Begge mine børn har/går i Dagpleje. 

Jeg har det bedst med at én voksen gir mit barn den trykhed og opmærksomhed han fortjener. 

Jeg har selv arbejdet i en Vuggestue 

Men har det bedst med at sende mit barn til én voksen med få børn omkring. (Dog er de i Legestue/Grupper hver anden uge). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.