Glad Giraf skriver:
Tja, jeg er begynd at tænke rigtig meget over vores miljø og den måde det bliver ødelagt på...
Det gør at jeg tænker over måder at skåne vores miljø på, dvs: meget sparsomt brug at tørretumbler, og når den bliver brugt genbruges konsens vandet,
Vi vasker kun tøj nr ca halvanden uges mellemrum så der ikke er halve maskiner,
der ud over køber vi økologi,
har ikke bil/tager cyklen,
har mindst en kødfri dag om ugen og forsøger at spare på Vand og strøm
Samt sorterer affald
Synes det er uhyggeligt så lidt folk tænker over miljøet, tænker i over det? Eller er jeg en sær snegl helt alene?? 
Hvad gør du for at skåne? Man kan altid tage imod råd...
Og hvis bare en person mere begynder at tænke over tingene er det jo fantastisk <3
Jeg er medlem af WWF og har været det i 10 år, gælder det? 
Ej spørg til side. Jeg gør flere af de ting du skriver der, men det er ikke fordi jeg decideret tænker over at det er for miljøets skyld, det er mere bare sund fornuft. Sparer på el og vand, jamen det gør jeg da, men mere fordi det er dumt andet synes jeg.
Vasker også kun en gang hver anden uge, men det er mere økonomien i det, da jeg ikke gider gå ned og sætte en halv maskine over da jeg skal betale det samme for en maskine om jeg har en ting i eller om den er fyldt op.
Økologi er for det første for dyrt og jeg bryder mig heller ikke om smagen på alting. Økologisk mælk kan jeg slet ikke klare smagen af. Grønt og frugt bliver for hurtigt dårligt. Så nej, ingen økologi her.
Og cyklen bliver brugt flittigt, men jeg har nu heller ingen bil, så det er ligesom mere derfor.
Vi har affaldspande til køkkenaffald og så er der et skralderum til brændbart, metal, glas osv. her hvor jeg bor. Så de ting ryger selvfølgelig over i det andet rum, men alt "almindeligt" skrald ryger bare i skraldespanden og ned i containeren.
Så alt i alt ikke noget jeg decideret tænker på, mere bare sund fornuft og økonomi.