Hvad kan man stille op? (Lidt klamt billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2014

helle85

LilleSmølf skriver:

Denne her er den, der ligner mest. Det er vidst bare fra deres nye serie så vidt jeg ved, men det er i hvert fald også en toner og ligner min ud over at min er grøn.

Jeg er ked af at jeg ikke kan finde dig den jeg har, men håber du finder noget der virker alligevel (:

vi prøver denne og håber på at den virker, her er det ikke mig der har problemet men manden

og hvis det ikke virker så må vi prøve nogen af de andre ting der er forslået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2014

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Har du langt hår? Måske skiftet hårprodukter?

Hvis det generer dig, så tag en tur til lægen. 

Edit: Så lige du ikke længere er på p-piller. Hvornår stoppede du med dem?

For 8 måneder siden. Problemet er opstået inden for de sidste 3mdr ca. 

Anmeld

15. marts 2014

Anonym trådstarter

loop skriver:

Er det kommet umiddelbart efter du stoppede med p-piller?

Redap creme på recept, virker rigtig godt.

Nej. Smed pillerne for 8mdr siden.Udbruddet startede for ca 3mdr siden. 

Anmeld

15. marts 2014

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Hvor længe siden er det, at du stoppede med dine p-piller? Da jeg stoppede med mine slog jeg også ud som en 16 årig dreng! Det var skrækkeligt - men det gik over efter et par måneder

8 måneder siden pillerne blev smidt. Udbruddet startede for ca 3mdr siden. 

Anmeld

15. marts 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Ændring af kostvaner kan ændre kroppens reaktioner.

Prøv at undgå alle mælkeprodukter (som i ALT - ellers finder du ikke ud af om det hjælper) i tre uger og se om det har gjort en forskel.

Kender mange, som har prøvet det, og deres hud/hår/generelle velbefindende er blevet markant flottere :-)

Og vil lige tilføje - alle de der produkter man køber til at smøre på, om de er naturlige eller ej - de er hverken forebyggende eller når ind til årsagen (hvorfor dette opstår på/i kroppen) - de er udelukkende symptombehandlende, og det virker aldrig i det lange løb... Men for en periode kan det vel være okay. Jeg er bare af den holdning, at hvis man "fejler" noget eller mærker urenheder, irritationer i/på kroppen, er der noget der skal findes frem til og behandles. Dette kan oftest behandles gennem kosten/generel livsstil.

Tvivler på det er pga kost da intet er ændret og det kun er et meget lokalt udbrud dér på ryggen. 

Anmeld

15. marts 2014

Anonym trådstarter

Niikita skriver:

Jeg har desværre det samme - rigtig træls. Mit er bare meget værre. Ud over at jeg selvfølgelig vasker og skrubber ryggen, så bruger jeg Dalacin. Det er receptpligtigt, men jeg kunne få det bare ved at ringe til lægen. Det er en væske (helt gennemsigtigt) der smøres på ryggen .. Den virker bare super fint! Kan klart anbefales. 

Fedt! 

Anmeld

15. marts 2014

Anonym trådstarter

LilleSmølf skriver:

Ellers kan jeg anbefale Eucerin. Jeg fik det anbefalet af en dermatolog da jeg var på ferie og det virker bare. som en bonus kan det ENDELIG fåes i Danmark, på apoteket

Jeg får nogle gange sådan nogle udbrud på ryggen pga. stress, og så hjælper kæresten med at køre lidt Eucerin tonic over ryggen med en vatrondel... et par dage efter er det hele væk, så det er i hvert fald værd at prøve (:

Super! Jeg vil prøve at snakke med apoteket om de forskellige forslag der er kommet 

Anmeld

15. marts 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

8 måneder siden pillerne blev smidt. Udbruddet startede for ca 3mdr siden. 

Og du er HELT SIKKER på at du ikke er gravid, ikke? For jeg slog OGSÅ ud da jeg var gravid..

Anmeld

15. marts 2014

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Og du er HELT SIKKER på at du ikke er gravid, ikke? For jeg slog OGSÅ ud da jeg var gravid..

Jep. Er helt sikker har lige haft kæmpe menstruation og inden dét har jeg taget ca 5 pivnegative tests. 

Anmeld

15. marts 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jep. Er helt sikker har lige haft kæmpe menstruation og inden dét har jeg taget ca 5 pivnegative tests. 

Ja okay..

Så tror jeg måske jeg ville prøve noget af alt det man kan få på apoteket til acne og bumseudbrud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.