Hvad kan man stille op? (Lidt klamt billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2014

LilleSmølf

Ellers kan jeg anbefale Eucerin. Jeg fik det anbefalet af en dermatolog da jeg var på ferie og det virker bare. som en bonus kan det ENDELIG fåes i Danmark, på apoteket

Jeg får nogle gange sådan nogle udbrud på ryggen pga. stress, og så hjælper kæresten med at køre lidt Eucerin tonic over ryggen med en vatrondel... et par dage efter er det hele væk, så det er i hvert fald værd at prøve (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2014

loop

Anonym skriver:

Nej det er jeg ikke. Er heller ikke på p-piller da vi er igang med pb. Så det skyldes heller ikk hormoner fra dem. Hmm 

Er det kommet umiddelbart efter du stoppede med p-piller?

Redap creme på recept, virker rigtig godt.

Anmeld

14. marts 2014

helle85

LilleSmølf skriver:

Ellers kan jeg anbefale Eucerin. Jeg fik det anbefalet af en dermatolog da jeg var på ferie og det virker bare. som en bonus kan det ENDELIG fåes i Danmark, på apoteket

Jeg får nogle gange sådan nogle udbrud på ryggen pga. stress, og så hjælper kæresten med at køre lidt Eucerin tonic over ryggen med en vatrondel... et par dage efter er det hele væk, så det er i hvert fald værd at prøve (:

hvad hedder den mere??

eller kan du sende et link ??

Anmeld

14. marts 2014

LilleSmølf

helle85 skriver:

hvad hedder den mere??

eller kan du sende et link ??

Eucerin Dermo Purifyer Toner, hedder den (:

Kan desværre ikke lide lede efter links pt. men det er kun Apoteket, der sælger Eucerin i Danmark så jeg vil anbefale at kigge dér

Anmeld

14. marts 2014

Niikita

Jeg har desværre det samme - rigtig træls. Mit er bare meget værre. Ud over at jeg selvfølgelig vasker og skrubber ryggen, så bruger jeg Dalacin. Det er receptpligtigt, men jeg kunne få det bare ved at ringe til lægen. Det er en væske (helt gennemsigtigt) der smøres på ryggen .. Den virker bare super fint! Kan klart anbefales. 

Anmeld

14. marts 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Iih, de sidste par måneder er jeg blevet totalt teenager på ryggen  Kun den øvre del mellem skulderbladene, og det er mega nasty.  Kan ikk have mit ynglingstøj på da det viser lidt ryg og ja, jeg føler mig bare ikk særlig lækker og hygiejnisk  Er der nogen der ved hvad man kan stille op? 

Hvor længe siden er det, at du stoppede med dine p-piller? Da jeg stoppede med mine slog jeg også ud som en 16 årig dreng! Det var skrækkeligt - men det gik over efter et par måneder

Anmeld

14. marts 2014

Røverdatter

Ændring af kostvaner kan ændre kroppens reaktioner.

Prøv at undgå alle mælkeprodukter (som i ALT - ellers finder du ikke ud af om det hjælper) i tre uger og se om det har gjort en forskel.

Kender mange, som har prøvet det, og deres hud/hår/generelle velbefindende er blevet markant flottere :-)

Og vil lige tilføje - alle de der produkter man køber til at smøre på, om de er naturlige eller ej - de er hverken forebyggende eller når ind til årsagen (hvorfor dette opstår på/i kroppen) - de er udelukkende symptombehandlende, og det virker aldrig i det lange løb... Men for en periode kan det vel være okay. Jeg er bare af den holdning, at hvis man "fejler" noget eller mærker urenheder, irritationer i/på kroppen, er der noget der skal findes frem til og behandles. Dette kan oftest behandles gennem kosten/generel livsstil.

Anmeld

14. marts 2014

helle85

LilleSmølf skriver:

Eucerin Dermo Purifyer Toner, hedder den (:

Kan desværre ikke lide lede efter links pt. men det er kun Apoteket, der sælger Eucerin i Danmark så jeg vil anbefale at kigge dér

det er helt iorden, jeg fandt dem også på apoteket hjemme side og så der var flere, derfor spurgte jeg efter navn

der er desvære ikke nogen der hedder toner til sidst

der er de her der hedder eucerin dermo purifyer

http://www.apoteket-online.dk/search?orderby=posit ion&orderway=desc&search_query=Eucerin%20D ermo%20Purifyer

Anmeld

14. marts 2014

LilleSmølf

helle85 skriver:

det er helt iorden, jeg fandt dem også på apoteket hjemme side og så der var flere, derfor spurgte jeg efter navn

der er desvære ikke nogen der hedder toner til sidst

der er de her der hedder eucerin dermo purifyer

http://www.apoteket-online.dk/search?orderby=posit ion&orderway=desc&search_query=Eucerin%20D ermo%20Purifyer

Denne her er den, der ligner mest. Det er vidst bare fra deres nye serie så vidt jeg ved, men det er i hvert fald også en toner og ligner min ud over at min er grøn.

Jeg er ked af at jeg ikke kan finde dig den jeg har, men håber du finder noget der virker alligevel (:

Anmeld

14. marts 2014

fo82

Røverdatter skriver:

Ændring af kostvaner kan ændre kroppens reaktioner.

Prøv at undgå alle mælkeprodukter (som i ALT - ellers finder du ikke ud af om det hjælper) i tre uger og se om det har gjort en forskel.

Kender mange, som har prøvet det, og deres hud/hår/generelle velbefindende er blevet markant flottere :-)

Og vil lige tilføje - alle de der produkter man køber til at smøre på, om de er naturlige eller ej - de er hverken forebyggende eller når ind til årsagen (hvorfor dette opstår på/i kroppen) - de er udelukkende symptombehandlende, og det virker aldrig i det lange løb... Men for en periode kan det vel være okay. Jeg er bare af den holdning, at hvis man "fejler" noget eller mærker urenheder, irritationer i/på kroppen, er der noget der skal findes frem til og behandles. Dette kan oftest behandles gennem kosten/generel livsstil.

Det er altså ikke helt rigtigt det du skriver... 

Det er mindst lige så meget påvist at kosten ikke behøver at påvirke talgproduktionen, det kan lige såvel være hormonelt eller sygdomsbetinget. 

F.eks hvis det er acne rosacea så hjælper kostomlægning ikke en hujende fis, den er kronisk og kræver behandling ved udbrud - som i øvrigt kan være meget smertefulde...

det et er en gammel skrøne at acne skyldes fedtet hud og dårlige kostvaner. 

Jeg ville konsultere en læge, som forhåbentligt vil sende videre til en hudlæge. Især når du nu har været angrebet i længere tid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.