Hvad kan man stille op? (Lidt klamt billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.048 visninger
31 svar
3 synes godt om
14. marts 2014

Anonym trådstarter

Iih, de sidste par måneder er jeg blevet totalt teenager på ryggen  Kun den øvre del mellem skulderbladene, og det er mega nasty.  Kan ikk have mit ynglingstøj på da det viser lidt ryg og ja, jeg føler mig bare ikk særlig lækker og hygiejnisk  Er der nogen der ved hvad man kan stille op? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2014

Mor Christa

Er du gravid? For i så fald er det nok derfor, og så forsvinder det af sig selv ;-)

Anmeld

14. marts 2014

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Er du gravid? For i så fald er det nok derfor, og så forsvinder det af sig selv ;-)

Nej det er jeg ikke. Er heller ikke på p-piller da vi er igang med pb. Så det skyldes heller ikk hormoner fra dem. Hmm 

Anmeld

14. marts 2014

Mor Christa

Anonym skriver:

Nej det er jeg ikke. Er heller ikke på p-piller da vi er igang med pb. Så det skyldes heller ikk hormoner fra dem. Hmm 

Ih hvor øv :/ ved desværre ikke hvad man så kan stille op

Anmeld

14. marts 2014

moaren

Anonym skriver:

Iih, de sidste par måneder er jeg blevet totalt teenager på ryggen  Kun den øvre del mellem skulderbladene, og det er mega nasty.  Kan ikk have mit ynglingstøj på da det viser lidt ryg og ja, jeg føler mig bare ikk særlig lækker og hygiejnisk  Er der nogen der ved hvad man kan stille op? 

Du kan købe en vask på apoteket der hedder Basiron. Mener i hvert fald den stadig eksisterer, men ellers så gør cremen (den hedder også Basiron). Det er et lægemiddel mod akne/uren hud, så der er dokumenteret effekt. 

Anmeld

14. marts 2014

Anonym trådstarter

Moaren skriver:

Du kan købe en vask på apoteket der hedder Basiron. Mener i hvert fald den stadig eksisterer, men ellers så gør cremen (den hedder også Basiron). Det er et lægemiddel mod akne/uren hud, så der er dokumenteret effekt. 

Er det i håndkøb?

Anmeld

14. marts 2014

Glad Giraf

Anonym skriver:

Sørg for at bruge peeling på din ryg... Kan måske være svært at nå, men er ret sikker på at du kan købe sådan en lang børste til at skrubbe ryggen med...

Det er vigtigt at du får fjernet de døde hudceller så der ikke kommer flere urenheder

Anmeld

14. marts 2014

moaren

Anonym skriver:

Er det i håndkøb?

Ja, det er det. Hvis vasken stadig findes, så vil jeg tage den. Det er lidt lettere at have med at gøre, men det skal du selvfølgelig selv bestemme. Prøv at spørge på apoteket hvad de anbefaler når det er på ryggen. 

Ps. Du skal ikke bruge både vasken og cremen, så bliver det for meget.

Anmeld

14. marts 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Har du langt hår? Måske skiftet hårprodukter?

Hvis det generer dig, så tag en tur til lægen. 

Edit: Så lige du ikke længere er på p-piller. Hvornår stoppede du med dem?

Anmeld

14. marts 2014

twinny

Anonym skriver:

Er det i håndkøb?

Ja og du kan få 10% og 5% og du skal have 10% når det er på ryggen . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.