Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bøllen skriver: Ved bare ved netflix betaler man trods anden email. Men ellers må vi jo overveje og betale for 1 mdr
Ved bare ved netflix betaler man trods anden email. Men ellers må vi jo overveje og betale for 1 mdr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bøllen skriver: Vi har prøvet via play før så kan man vel ikke få gratis mdr igen. Ellers var det en smart løsning, det viste jeg ikke man kunne. Ellers må vi melde os ind for 1 mdr hvis man kan det.
Vi har prøvet via play før så kan man vel ikke få gratis mdr igen. Ellers var det en smart løsning, det viste jeg ikke man kunne. Ellers må vi melde os ind for 1 mdr hvis man kan det.
Ved viaplay kan du godt bare oprette med ny mail, det er lidt udnyttelse af huller i systemet, men det har jeg gjort i perioder de sidste par år
Download app'en vdownload. Den koster 25 kr og fungerer super godt! Der findes også en gratis lite version. Der kan du downloade videoer direkte fra youtube.
Den reddede vores flyvetur til Thailand med knapt 2 årig
morlinen skriver: Download app'en vdownload. Den koster 25 kr og fungerer super godt! Der findes også en gratis lite version. Der kan du downloade videoer direkte fra youtube. Den reddede vores flyvetur til Thailand med knapt 2 årig
Mange tak - det vil jeg undersøge nærmere ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128