Film iPad ?? Gode råd til flyvetur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2014

Malene76

Hej

prøver lige herinde �� måske nogen kan hjælpe

vi skal snart ud på en længere flyvetur og vil undersøge om man kan lægge film på iPad ? Er der nogen der ved om det er muligt ? Og hvordan 

og ellers andre gode råd til hvordan vi forbereder os på flyveturen

har købt ny malebog og farveblyanter - nye bøger . Tænkte at lave små snack poser med frugt / grønt mm

Andre gode råd 

Dobbelt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

Bertris

vi oprettede 30 dages gratis viaplay og hentede lidt forskellige film ned derfra, har ikke sat mig ind i hvordan man ellers kan hente ned

Anmeld

13. marts 2014

bøllen

sismofutten skriver:

Lav et gratis abo. hos Viaplay og download film her - bare husk at starte filmene en gang hjemmefra

Vi har prøvet via play før så kan man vel ikke få gratis mdr igen. Ellers var det en smart løsning, det viste jeg ikke man kunne. Ellers må vi melde os ind for 1 mdr hvis man kan det.

Anmeld

13. marts 2014

bøllen

Bertris skriver:

vi oprettede 30 dages gratis viaplay og hentede lidt forskellige film ned derfra, har ikke sat mig ind i hvordan man ellers kan hente ned

Vi har prøvet via play før så kan man vel ikke få gratis mdr igen. Ellers var det en smart løsning, det viste jeg ikke man kunne. Ellers må vi melde os ind for 1 mdr hvis man kan det.

Anmeld

13. marts 2014

bøllen

Maja_4000 skriver:

Da vi fløj i september var der wifi , så det bruge Caroline bare ipad'en som normalt.. Dog havde vi downloaded et par film i viaplay

Ok det snakkede vi nemlig om idag om man kunne . Det kunne også være en mulighed.

Anmeld

13. marts 2014

Mor Christa

bøllen skriver:

Kræver det noget specialt program ? For manden har spurgt lidt rundt omkring og har nemligt hørt at der skulle 

Du skal bare bruge iTunes på computeren og overføre til iPad  

Anmeld

13. marts 2014

Ciss

Når jeg flyver med ungerne plejer jeg at lave små gavepakker til dem. Det er bare småting. En lille bil, en pixibog, et lille spil, en opgavebog..... Pointet er, at det er pakket ind, og dermed lidt mere spændende, og det tager lidt tid også at pakke op. Så finder jeg en overraskelse frem, når jeg føler, at der er behov for det. Det er sket flere gange, at jeg en pakke eller to med mig hjem, men så har jeg det jo bare til en anden gang. Det er mest for at have noget i baghånd, når de trænger at blive distraheret/roet lidt ned/beskæftiget. Det har reddet situationen et par gange.

Anmeld

13. marts 2014

sismofutten

bøllen skriver:

Jeg er ret sikker på, at hvis du bruger en anden e-mail adresse end sidst, er det muligt ??

Ellers er det alle 79 kr. hver (eller hvor meget det koster )

Anmeld

13. marts 2014

bøllen

Ciss skriver:

Når jeg flyver med ungerne plejer jeg at lave små gavepakker til dem. Det er bare småting. En lille bil, en pixibog, et lille spil, en opgavebog..... Pointet er, at det er pakket ind, og dermed lidt mere spændende, og det tager lidt tid også at pakke op. Så finder jeg en overraskelse frem, når jeg føler, at der er behov for det. Det er sket flere gange, at jeg en pakke eller to med mig hjem, men så har jeg det jo bare til en anden gang. Det er mest for at have noget i baghånd, når de trænger at blive distraheret/roet lidt ned/beskæftiget. Det har reddet situationen et par gange.

Det lyder som en god ide. Det vil jeg da helt sikkert overveje Tænker det er med at have lidt kort på hånden hvis tålmodigheden bliver lille.

Anmeld

13. marts 2014

bøllen

sismofutten skriver:

Jeg er ret sikker på, at hvis du bruger en anden e-mail adresse end sidst, er det muligt ??

Ellers er det alle 79 kr. hver (eller hvor meget det koster )

Ved bare ved netflix betaler man trods anden email. Men ellers må vi jo overveje og betale for 1 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.