Film iPad ?? Gode råd til flyvetur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.077 visninger
23 svar
5 synes godt om
13. marts 2014

bøllen

Hej

prøver lige herinde �� måske nogen kan hjælpe

vi skal snart ud på en længere flyvetur og vil undersøge om man kan lægge film på iPad ? Er der nogen der ved om det er muligt ? Og hvordan 

og ellers andre gode råd til hvordan vi forbereder os på flyveturen

har købt ny malebog og farveblyanter - nye bøger . Tænkte at lave små snack poser med frugt / grønt mm

Andre gode råd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Rejsespil, alt efter børnenes alder. Rejste selv meget fra jeg var ca 4-10 år. Sænkesalgskibe og uno var i hvert fald et hit på vores flyveture. Og ellers ja, blade/små billedbøger og malebøger

Men det med Ipad ved jeg ikke så meget om. 
Mener vist nok at man kan downloade film, med en eller anden streaming app. Viaplay tror jeg det var, uden at være helt sikker.

Anmeld

13. marts 2014

Mor Christa

Du kan sagtens smide film på din iPad. Det gør du bare via iTunes .. 
Vi gjorde det også i sommer, da vi skulle flyve til Egypten. Det var klar et hit - han sad med iPaden næsten hele flyveturen

Anmeld

13. marts 2014

bøllen

Mor Christa skriver:

Du kan sagtens smide film på din iPad. Det gør du bare via iTunes .. 
Vi gjorde det også i sommer, da vi skulle flyve til Egypten. Det var klar et hit - han sad med iPaden næsten hele flyveturen

Kræver det noget specialt program ? For manden har spurgt lidt rundt omkring og har nemligt hørt at der skulle 

Anmeld

13. marts 2014

bøllen

TanyaGR skriver:

Rejsespil, alt efter børnenes alder. Rejste selv meget fra jeg var ca 4-10 år. Sænkesalgskibe og uno var i hvert fald et hit på vores flyveture. Og ellers ja, blade/små billedbøger og malebøger

Men det med Ipad ved jeg ikke så meget om. 
Mener vist nok at man kan downloade film, med en eller anden streaming app. Viaplay tror jeg det var, uden at være helt sikker.

Den yngste er 4 og mest ham jeg har i tankerne . Uno var en god ide , er det til og spille i flyveren ? Tænker på plads mm

Anmeld

13. marts 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
bøllen skriver:

Den yngste er 4 og mest ham jeg har i tankerne . Uno var en god ide , er det til og spille i flyveren ? Tænker på plads mm

Vi gjorde det at vi havde en æske med låg som vi opbevarede spillet i. Og når vi spillede det i flyveren så lå bunken man trækker fra i bunden af æsken og kortene man lægger ned lå så i låget. Det fungerede fint

Anmeld

13. marts 2014

bøllen

TanyaGR skriver:

Vi gjorde det at vi havde en æske med låg som vi opbevarede spillet i. Og når vi spillede det i flyveren så lå bunken man trækker fra i bunden af æsken og kortene man lægger ned lå så i låget. Det fungerede fint

Super det vil vi tage med - det kan både store og små spille .

Anmeld

13. marts 2014

Maja_4000

Da vi fløj i september var der wifi , så det bruge Caroline bare ipad'en som normalt.. Dog havde vi downloaded et par film i viaplay

Anmeld

13. marts 2014

sismofutten

Lav et gratis abo. hos Viaplay og download film her - bare husk at starte filmene en gang hjemmefra

Anmeld

13. marts 2014

Malene76

bøllen skriver:

Hej

prøver lige herinde �� måske nogen kan hjælpe

vi skal snart ud på en længere flyvetur og vil undersøge om man kan lægge film på iPad ? Er der nogen der ved om det er muligt ? Og hvordan 

og ellers andre gode råd til hvordan vi forbereder os på flyveturen

har købt ny malebog og farveblyanter - nye bøger . Tænkte at lave små snack poser med frugt / grønt mm

Andre gode råd 

Vi købte en bærbar dvdafspiller og havde hans ynglingsfilm med på dvd. Vi har også glæde af den når vi en enkel gang i mellem er på cafe, så er den også med og vi har ro til at spise. De vi fløj var Felix halvanden så der var det Traktor Tom der bare var sagen.  God tur. 

Kh. Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.