Mom In The Making skriver:
Altså jeg er som udgangspunkt enig i hvad du skriver, jeg så sgu heller ikke super hygiejnisk ud de første 6 mdr. efter fødslen, til trods for at jeg gik i bad næsten hver dag.
Men hvis man ligger alle de informationer sammen som der er blevet skrevet..
De ryger hash dagligt.
De ser ikke hygiejniske ud.
Barnet er ikke ordentligt klædt på
Det med skruetrækkeren (som også kan være et enkeltstående tilfælde, selvfølgelig alle kan lave en upser)
og at de efterlader barnet alene i lejligheden uden opsyn i form af babyalarm eller lignende.
Ja, så synes jeg det begynder at lyde lidt suspekt. og jeg forstår godt TS's umiddelbare bekymring.
Men derfra og så til at være bange for at de skulle gøre mit barn nogte når det står ude i barnevognen er nok lige overdrevet nok.
Jeg er bekymret for min egen, fordi at de altid kigger ned i barnevognen, når hun står ude. En dag, hørte jeg dem snakke i min babyalarm. Min datter lå vågen og kiggede, sagde de.
Sorry, hvis i syntes jeg er for ''hys'', men jeg er bare ikke vild med at omgås folk der misbrugere, eller lade dem være sammen med mit barn i påvirket tilstand..

Jeg har selv en fætter, jeg har været meget sammen med. Han er misbruger idag, og han har virkelig bare to personligheder. Nogen dage, er han det sødeste, og andre dage er han total sindsyg, og er klar på at smadre alt med en puls.. Jeg stoler ikke på dem.
Anmeld