Ryger hash og har en baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvad er du bange for. At de spiser din baby? Sorry man kan ikke se nogen grund til din snagen eller hysteri. 

Undskyld, men hvem ville ikke være hys over for sådan noget??
Du må da være lavet af noget særligt, hvis du bare kan lade som ingenting, når der kun var en dør mellem jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

modesty

Du må da være lavet af noget særligt, hvis du bare kan lade som ingenting, når der kun var en dør mellem jer!

Jeg tror vi er en del der ikke ville være synderligt bekymrede blot fordi der bor en hashryger i ejendommen. Hvad er det du er bange for?

Anmeld

12. marts 2014

lineog4

Anonym skriver:

Jeg ville ikke være hys. Boede da jeg fik min første i en spændende opgang, men så længe det ikke var hashbule (tænkt som salg) og spillebule (eller for den sags skyld en senildement der glemmer at slukke for gassen) - altså hvor jeg kunne være bekymret for vores sikkerhed - så er jeg da græsk katolsk med om andre ryger hash i nærheden. Jeg er jo heller ikke bange for at gå på istedgade eller gå på christinia.

Anmeld

12. marts 2014

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

Altså jeg er som udgangspunkt enig i hvad du skriver, jeg så sgu heller ikke super hygiejnisk ud de første 6 mdr. efter fødslen, til trods for at jeg gik i bad næsten hver dag.

Men hvis man ligger alle de informationer sammen som der er blevet skrevet..

De ryger hash dagligt.
De ser ikke hygiejniske ud.
Barnet er ikke ordentligt klædt på
Det med skruetrækkeren (som også kan være et enkeltstående tilfælde, selvfølgelig alle kan lave en upser)
og at de efterlader barnet alene i lejligheden uden opsyn i form af babyalarm eller lignende.

Ja, så synes jeg det begynder at lyde lidt suspekt. og jeg forstår godt TS's umiddelbare bekymring. Men derfra og så til at være bange for at de skulle gøre mit barn nogte når det står ude i barnevognen er nok lige overdrevet nok.

Jeg er bekymret for min egen, fordi at de altid kigger ned i barnevognen, når hun står ude. En dag, hørte jeg dem snakke i min babyalarm. Min datter lå vågen og kiggede, sagde de.
Sorry, hvis i syntes jeg er for ''hys'', men jeg er bare ikke vild med at omgås folk der misbrugere, eller lade dem være sammen med mit barn i påvirket tilstand..
Jeg har selv en fætter, jeg har været meget sammen med. Han er misbruger idag, og han har virkelig bare to personligheder. Nogen dage, er han det sødeste, og andre dage er han total sindsyg, og er klar på at smadre alt med en puls.. Jeg stoler ikke på dem.

Anmeld

12. marts 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg tror vi er en del der ikke ville være synderligt bekymrede blot fordi der bor en hashryger i ejendommen. Hvad er det du er bange for?

Det er hvis også ved at tage en forkert drejning. Jeg oprettede debatten, pga min bekymring for barnets ve og vel. Ikke min egen bekymring for min barns omgåen med dem. Det er blot noget der kommer oveni det hele

Anmeld

12. marts 2014

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Jeg er bekymret for min egen, fordi at de altid kigger ned i barnevognen, når hun står ude. En dag, hørte jeg dem snakke i min babyalarm. Min datter lå vågen og kiggede, sagde de.
Sorry, hvis i syntes jeg er for ''hys'', men jeg er bare ikke vild med at omgås folk der misbrugere, eller lade dem være sammen med mit barn i påvirket tilstand..
Jeg har selv en fætter, jeg har været meget sammen med. Han er misbruger idag, og han har virkelig bare to personligheder. Nogen dage, er han det sødeste, og andre dage er han total sindsyg, og er klar på at smadre alt med en puls.. Jeg stoler ikke på dem.

Nu er der jo altså lige så stor forskel på misbrugere og hvad de misbruger som der er på alle andre mennesker. Du må være lige så bekymret som du vil og gøre lige hvad du synes du bør. Men nu spørger du efter vores mening, og det var min.

Du har ikke overvejet bare at sige til dem stille og rolig at du gerne vil have de lader være med at gå hen til barnevognen når hun er ude og sove? du kan jo bare sige at dit barn sover bedst hvis hun får HELT ro. f.eks.

Anmeld

12. marts 2014

Papillon

Jeg vil ikke kommentere på hash-delen.

Men når man ser en baby, uden sokker og med tyndt tæppe på denne tid af året, så kan man da lige gøre moren opmærksom på, at det er for koldt. Det behøver ikke være belærende, bare a la "Uh, det ser da koldt ud med små bare fusser"

Anmeld

12. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

Det er SLET ikke ok. 

Hash og baby hører slet ikke sammen, og det bør meldes.Og så efterlade sin baby oppe i llejligheden er heller ikke ok. Det er jo nok ikke lige fem minutter vi snakker om.

Hvad hvis der sker noget, og de alle tre er skæve eller bare de to mænd.. nej nej.. det skal stoppes før barnet bliver ødelagt.

Hvor ved du fra om moren ikke går op kort tid efter? Om de har babyalarm med? Og der blev skrevet at moren ikke er blevet set ryge, så er hun jo klar til at reagere hvis der skulle ske noget. 

Mht. bare fødder, så kan man jo gøre mor opmærksom på at det er for koldt. 

Anmeld

12. marts 2014

Anonym skriver:

Min nabo ryger hash dagligt og et ungt par som er vores underboer er vidst også tilhænger af hash, men jeg tror da ikke de vil gøre mit barn eller mig fortræd. Det er ganske almindelige mennesker, som blot ryger lidt for meget hash. 

Anmeld

12. marts 2014

Anonym skriver:

Det er hvis også ved at tage en forkert drejning. Jeg oprettede debatten, pga min bekymring for barnets ve og vel. Ikke min egen bekymring for min barns omgåen med dem. Det er blot noget der kommer oveni det hele

Men dit første indlæg handler ikke specielt meget om deres baby, men om din frygt for at de kunne "skade" dit og de andre familiers børn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.