Min kæreste og jeg, bor lidt udenfor byen, i en bygning med 6 lejligheder. Den sidste ledige lejlighed, blev for godt 1½ måned siden, besat at et ungt par, med en lille pige på godt 5 mdr.
Hver eneste aften, sidder moren til pigen, hendes kæreste (som kalder sig far til barnet, uden at være den biologiske far), og deres kammerat (som de pt har boende, fordi han lige er gået fra hans kæreste. Han har selv en lille datter på 4 mdr.) udenfor, i det skur de har fået tildelt deres lejlighed. Min kæreste og jeg har virkelig undret os over, hvad de sidder der ude for, HVER aften. Og uden barnet. Nogengange ved 23 tiden. Deres lille pige, er oppe i lejligheden.
Da min kæreste i går aftes, skulle ud i vores skur, efter en kold cola, så han at de sad derinde og røg hash!

Han så ikke at moren røg noget. Men de to andre gjorde.
Jeg fatter simpelthen ikke, at man kan gøre det, og så have en lille baby i huset. Selvom moren ikke røg, accepterer hun jo stadig, at de gør, i nærheden af hendes barn. Det ville jeg ALDRIG acceptere!!
Bør man sige det til nogen?

Jeg tænker min sp, eller kommunen? Er virkelig ikke vild med at have sådan et par 'skæve' hoveder til at rande rundt her! Bestemt heller ikke når 4 ud af 6 lejligheder er besat med børnefamilier, med små børn. Inkl, vores familie. Bliver da helt bange for at ligge min ud i barnevognen og sove..

What to do??