Huller i ørene? Hvor gammel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2014

BabyMiracle <3

Jeg fik selv huller i ørerne da jeg var 2 år .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

LittleStarsMadeByUs <3

Vores den store fik hul i ørerne dagen før hendes 8 års fødselsdag

Synes måske 3 år er lige tidligt nok - når de nærmer sig skolealderen synes jeg er mere passende. Men, det jo helt og holdent en smags sag, nogle børn ønsker det før og nogle senere..

Anmeld

11. marts 2014

Klumpe-dumpe

Min datter fik i onsdags, ugen efter hun blev 5 år.
I dag er det en hel anden måde end da vi var børn. I hvertfald her. Begge blev skudt i på engang, de øreringe der kom i, er af plastik, de holder kun 6 uger, så skal de skiftes. Man skal ikke gå og dreje på dem. Vi fik servietter med til at tørre øreflipper af 2 X dagligt.

Anmeld

11. marts 2014

SjeBets

jeg vil sige mellem 8 og 10 ikke tidliger , min søster fik da hun var deromkring og der var så meget betændelse at det var vanvittigt, og jeg måtte grave en af låsene ud .. det var så klamt, hun har ikke hul i ørene i dag, hun bliver 18 lige om hjørnet, jeg var vist selv 10 da jeg fik mine første

Anmeld

11. marts 2014

Chris86

MF<3 skriver:

Hej alle i skønne kvinder!

Jeg har et spørgsmål.. Min datter er lige fyldt 3 år i sidste måned, og hun vil rigtigt gerne have huller i ørene?

Hendes far har en datter fra et tidligere forhold, hun fik huller i ørene af hendes mor da hun var 4 år. (Hun bliver snart 6 år) Så nu er min datter helt vild for at få lov. Men jeg kan ikke helt finde ud af om det lige er tidligt nok.

Så her kommer i ind i billedet! Hvornår synes i er en passende alder? Har jeres børn huller i ørene?

Håber i har en dejlig solskinsdag !

Synes ikke det dur til børn i så lav en alder, vild leg osv....
Desuden tror jeg heller ik de aner at det nok gør naller at få lavet, at de skal side i permanent o ikke kun tre dage

Anmeld

11. marts 2014

B&J

jeg har selv haft det siden jeg var 3 og har aldrig fortrudt

eller den gang kan jeg jo ikke huske noget fra

men som sagt hun skal jo være klar over at nogle syntes det gør ondt og andre ikke og man skal jo have 1 i hver ...

Anmeld

11. marts 2014

Michael healer

MoarHvidovre skriver:

Selvfølgelig skal man IKKE have lavet huller i ørerne for, at se om det er en pige. Det er babyer og ikke pyntedukker. Der er masser af måder man kan vise, at man har en dreng eller pige.

Det var selvfølgelig ikke kun for at se at det er en pige, men dette var en af side gevinsterne

Anmeld

11. marts 2014

Fine_007

MF<3 skriver:

Hej alle i skønne kvinder!

Jeg har et spørgsmål.. Min datter er lige fyldt 3 år i sidste måned, og hun vil rigtigt gerne have huller i ørene?

Hendes far har en datter fra et tidligere forhold, hun fik huller i ørene af hendes mor da hun var 4 år. (Hun bliver snart 6 år) Så nu er min datter helt vild for at få lov. Men jeg kan ikke helt finde ud af om det lige er tidligt nok.

Så her kommer i ind i billedet! Hvornår synes i er en passende alder? Har jeres børn huller i ørene?

Håber i har en dejlig solskinsdag !

Hmmm... den er lidt svær.
Jeg må indrømme, at jeg synes 3 år er lige tidligt nok. Personligt synes jeg at en 6-7 år er en mere passende alder. Så vidt jeg husker, var det heller ikke helt smertefrit at få huller i ørerne.. det forestiller jeg mig at en 6 årig pige bedre kan forholde sig til og forstå

Anmeld

13. marts 2014

Moma

Jeg synes også først tidligst som 6-årig. De skal lige kunne forstå, at det gør lidt ondt, men man skal kunne gennemføre alligevel. 

Vores plagede i 3 år, inden farmand gav sig. Hun fik lov i sommers,  da hun lige var blevet 9 år.

Anmeld

13. marts 2014

Dr. House

Herhjemme får man først huller i ørerne når man kan mindst 5 tabeller. 

Hellere et ønske der har varet i længere tid, for så føler de sig virkelig specielle når det sker. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.