Huller i ørene? Hvor gammel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2014

Starfish

MF<3 skriver:

Hej alle i skønne kvinder!

Jeg har et spørgsmål.. Min datter er lige fyldt 3 år i sidste måned, og hun vil rigtigt gerne have huller i ørene?

Hendes far har en datter fra et tidligere forhold, hun fik huller i ørene af hendes mor da hun var 4 år. (Hun bliver snart 6 år) Så nu er min datter helt vild for at få lov. Men jeg kan ikke helt finde ud af om det lige er tidligt nok.

Så her kommer i ind i billedet! Hvornår synes i er en passende alder? Har jeres børn huller i ørene?

Håber i har en dejlig solskinsdag !

Jeg tror nok at jeg ville sige at barnet skulle være 10 års hvis det var mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
MF<3 skriver:

Jeg har et spørgsmål.. Min datter er lige fyldt 3 år i sidste måned, og hun vil rigtigt gerne have huller i ørene?

Hendes far har en datter fra et tidligere forhold, hun fik huller i ørene af hendes mor da hun var 4 år. (Hun bliver snart 6 år) Så nu er min datter helt vild for at få lov. Men jeg kan ikke helt finde ud af om det lige er tidligt nok.

Så her kommer i ind i billedet! Hvornår synes i er en passende alder? Har jeres børn huller i ørene?

Min ældste datter bliver 4,5 til maj og synes slet ikke hun er gammel nok til det endnu.

Hvis det står til mig så bliver det først ved konfirmationsalderen.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

11. marts 2014

Michael healer

MF<3 skriver:

Hej

Jeg kender børn der har fået lavet huller i ørene mens de var babyer uden nogle problemer, så længe det er blevet gjort af en picer, ser jeg ikke nogle problemer med det.

Selvfølgelig skal de ikke have hænge øreringe i mens de er små, men bare almindelig stick

På den måde, slipper en masse mennesker også for at skulle gætte om det var en pige, da man kan se det på øreringene.

Anmeld

11. marts 2014

mpr

Jeg fik øreringe som 3 årig, har fået fortalt at jeg høl som en stukken gris når de skulle drejes fordi jeg ikke forstod at det kunne gøre ondt.... Og så døjede jeg rigtig meget med at jeg fik betændelse i dem hele tiden  Men ja ville jo så gerne have det fordi min kusine havde fået :p

Min kæreste har også en pige fra tidligere hun er 6 år i dag og har plaget om øreringe da hun var 4-5 men nu er det gået i sig selv, moren er heldigvis med på at hun ikke skal gøre noget før farmanden også siger go' for det og tror først det er ved 8 års alderen tidligst hvis hun stadig ønsker det der Det er i hvert fald der omkring evt kommende egne piger kan få lov hvis de brændende ønsker det

Anmeld

11. marts 2014

et-ønske

Min datter fik det da hun var 3 år, mens hun var på samvær hos sin far.... Jeg synes det var alt for tidligt. Idag er min opfattelse noget anderledes, for det er gået super godt. Hun plagede ikke om at få dem skiftet - fordi interessen hurtigt forsvandt! Så det første år havde hun bare dem i der blev skudt i og har aldrig haft problemer eller betændelse i dem

Min bonus fik det da hun var 6 år, og sikke en masse bøvl!! Betændelse, utålmodighed osv.

Nu må vi se når de små kommer....

Anmeld

11. marts 2014

lineog4

Dina fik efter års plagen lov da hun blev 9 og jeg synes faktisk det var for tidligt.  Hun må ikke noget hænge og kun noget der et købt i sølvsmed. Hun er egentlig ikke særlig interesseret så havde jeg sagt 10 havde hun måske slet ikke fået

Anmeld

11. marts 2014

Maja_4000

10 år.. Håber jeg kan få Caroline til at vente så længe

Anmeld

11. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vores datter fylder 5 år om lidt og vi har sagt til hende, at hun må få når hun fylder 7 år.

Der er flere fra hendes børnehave som har fået huller i ørerne, men personligt synes jeg, at det er upraktisk og så er de bare alt for små. Jeg kan godt forstå, at de gerne vil pynte sig, men der findes masser af øreringe man lige kan clipse på ørerne.

Anmeld

11. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hej

Jeg kender børn der har fået lavet huller i ørene mens de var babyer uden nogle problemer, så længe det er blevet gjort af en picer, ser jeg ikke nogle problemer med det.

Selvfølgelig skal de ikke have hænge øreringe i mens de er små, men bare almindelig stick

På den måde, slipper en masse mennesker også for at skulle gætte om det var en pige, da man kan se det på øreringene.

Selvfølgelig skal man IKKE have lavet huller i ørerne for, at se om det er en pige. Det er babyer og ikke pyntedukker. Der er masser af måder man kan vise, at man har en dreng eller pige.

Anmeld

11. marts 2014

Lunae

Jeg kan ikke give en konkret alder, men tror jeg tænker tidligst i anden klasse - der er man vel 8-9 år. Jeg fik det selv ret tidligt og døjede meget med det, så det er først i mine voksen år at jeg er begyndt at bruge øreringe igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.