Gravid: arbejde i vs eller bhv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
LinLin skriver:

Ja det bliver det nok.... (Fordi der ikke er nogen der brænder for det)
Fik det ikke med i indledningen

Det er ikke noget vi har endnu da det stadig er på tegnebrættet... Vi er i begge afdelinger enige om at det vil være bedst for både børn og voksne - der er bare ikke lige nogen der har lyst til at flytte...

Tænker bare om det ikke er lidt øv for børnene med så mange forskellige voksne. 

Men tænkte lige på i stedet for at man bare skal i vuggestue hvorfor ikke gør det til en stillingsbetegenelse. Så den der kommer i vs primært står for at klargøre de store børn til børnehaven. Så man detved kan ubdgå de små hvis man ikke lige gider det 

men jeg ville ikke melde mig til vs som gravid. Det tror jeg bliver for hårdt for din krop. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

LinLin

mor:) skriver:

Tænker bare om det ikke er lidt øv for børnene med så mange forskellige voksne. 

Men tænkte lige på i stedet for at man bare skal i vuggestue hvorfor ikke gør det til en stillingsbetegenelse. Så den der kommer i vs primært står for at klargøre de store børn til børnehaven. Så man detved kan ubdgå de små hvis man ikke lige gider det 

men jeg ville ikke melde mig til vs som gravid. Det tror jeg bliver for hårdt for din krop. 

Det er jo ikke anderledes end når der er studerende i en institution i et halvt år ad gangen

Måske kunne man det... Ved bare ikke lige hvordan det vil foregår i praksis

Anmeld

11. marts 2014

modesty

Nej... Så vil det være en andens tur...
Da der ikke er nogen der "vil" blive som forsøg i hvert fald en turnusprdning på et halv år

Jeg ved godt at det er helt udenfor emne, men vil blot sige at jeg som forælder ville være voldsomt utilfreds med en turnusordning. Har set hvordan det skaber utryghed på en vuggestue at der er for meget rokeren rundt på personalet. Er det noget I har snakket med forældrene om?

Det er selvfølgelig et ledelsesproblem og ikke noget du har noget med at gøre, men ville blot nævne det. Mener at hensynet i den situation må være overfor børnene.

Anmeld

11. marts 2014

LinLin

modesty skriver:

Jeg ved godt at det er helt udenfor emne, men vil blot sige at jeg som forælder ville være voldsomt utilfreds med en turnusordning. Har set hvordan det skaber utryghed på en vuggestue at der er for meget rokeren rundt på personalet. Er det noget I har snakket med forældrene om?

Det er selvfølgelig et ledelsesproblem og ikke noget du har noget med at gøre, men ville blot nævne det. Mener at hensynet i den situation må være overfor børnene.

Igen: det er det samme som hvis man i en institution har lønnede studerende fra pædagog seminariet. De skifter også hvert halve år...

Men er enig i at det ikke er den mest optimale løsning

Anmeld

11. marts 2014

modesty

LinLin skriver:

Igen: det er det samme som hvis man i en institution har lønnede studerende fra pædagog seminariet. De skifter også hvert halve år...

Det har de så ikke i min søns institution, men jeg synes heller ikke at det er det samme, for i jeres tilfælde kan det undgås. 

Nå, hvis jeg var forælder i den institution havde jeg brokket mig til ledelsen, men altså, det er jeg jo ikke, så fred være med det.

Anmeld

11. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
LinLin skriver:

Ja de er der kun et halvt år af gangen fordi studiet nu ser sådan ud at der både skal læres teori og praksis, men forstår ikke at man vælger denne løsning til uddannede pædagoger som jo forbliver i huset - det er i bund og grund ikke nødvendigt. Men det er jo ikke noget du skal forsvare 

Anmeld

11. marts 2014

LinLin

mor:) skriver:

Ja de er der kun et halvt år af gangen fordi studiet nu ser sådan ud at der både skal læres teori og praksis, men forstår ikke at man vælger denne løsning til uddannede pædagoger som jo forbliver i huset - det er i bund og grund ikke nødvendigt. Men det er jo ikke noget du skal forsvare 

Nej det er heldigvis ikke mig der står med den endelige beslutning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.