Anonym skriver:
Ja okay, det har da også været en del så du skulle igennem, vidste du godt du havde PCO, eller var det bare en fornemmelse?
Ja jeg håber også hver går man bare går 1, 2 eller flere dage over tid, at den så er der, men man ved jo godt inderst inde den ikke er der, man man håber vel altid 
Kan jo være i hvert fald for mit vedkommen der måske lykkes en dag, selvom mit håb er lille, og har ikke fået afvide 100% jeg ikke kan på naturligvis, men de ikke ved hvor meget min sygdom forhindre det :/

for du snart får en positiv test, med alt det du har været igennem indtil nu 
Jeg havde det på fornemmelsen, og havde egentlig haft det på fornemmelsen fra jeg var 17 - er 21 i dag, men var ikke blevet tjekket da min gamle læge ikke ville sætte undersøgelser igang hvis jeg ikke havde planer om at blive gravid lige på det tidspunkt... Men var så på p-piller indtil jeg smed dem okt 2012 og så blev jeg ret hurtigt opmærksom på det og pressede lidt på hos min nye læge om at jeg skulle tjekkes for det

Og det viste sig jo så at jeg havde ret

Man kan lige så godt bide det lidt i sig, jeg var rigtig dum at gå og tænke på det i stor stil de første par måneder og i den periode indtil jeg fik fast slået at jeg havde PCOS havde jeg taget så mange g-tests for at være sikker på om jeg var gravid eller hvad.. Og det gjorde mig så ked af det fordi det eneste jeg havde i hovedet var baby.. Og ja det ville jo bare ikke lykkes

Hvis du kan så prøv at undgå at tænke for meget over det, hold dig selv igang med ting du kan lide at lave, så går tiden også hurtigere

Mange tak

Håber også det lykkes for jer

Anmeld