Anonym skriver:
Hold nu op det var sgu langtid - det må da være hårdt! 
Det er min væreste frygt, ved slet ikke hvordan jeg ville klare at skulle vente så langtid. Hvordan er du dog kommet igennem det? 
For det lykkes for jer!
Ja det lyder det da godt nok til man skal :/ 
Tror egentlig ikke det var vente tiden der var værst, for vidste jeg skulle have taget en del blodprøver for at slå fast at det var PCOS at jeg havde inden jeg overhovedet kunne komme på klinikken så det blev mit hoved meget fyldt med hvilket betød jeg ikke rigtig havde tid til at tænke på det

Og så gik jeg meget og tænkte på min cyklus

Fra jeg blev henvist til jeg var på klinikken havde jeg INGEN menstruationer min cyklus der hed 231 dage

Det var fandme hårdt!
For man håber jo lidt man kan gå og lave en baby selv når man går og venter, den mulighed havde jeg bare ikke

Men kom igennem det ved at nyde min kæreste og min bonusdatter, pleje mine interesser og ja prøve at nyde livet og glæde mig til vi kom i behandling
Synes modet forsvandt flest gange imellem aug-jan fordi jeg skulle tage metformin i håb om at min cyklus bare ville indrette sig, det gjorde den så en smule så jeg kun havde 50 dage imellem hver

Men det var jo ikke nok... Men så snart man kommer i behandling gab! hvor går tiden langsomt!
Men har da lige fået min første positive æl test nogensinde her efter første forsøg med hormonbehandling på pergotime så

for at det lykkes

Mit bedste råd er, nyd hinanden og nyd dig selv så længe i går og venter
Men held og lykke til jer!
Anmeld