Ventetiden?! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.267 visninger
28 svar
7 synes godt om
10. marts 2014

Anonym trådstarter

Godmorgen i stuerne

Andre der kæmper mod den lange ventetid og hvordan har i tacklet det? 

Jeg er blevet henvist til Sygehuset Gynækologiske afdeling og modtager i lørdags et brev med den tid..... Den 22. maj! 

Og hold nu op det føles som man der er en evighed til - det har mit hovede meget svært ved at overskue!

Nogen der ved hvordan venteinfo fungere og om man frit kan vælge et andet sygehus end det man har i sin egen by, eller om man overhovedet kan gøre noget - andet end at vente? 

GOD DAG TIL ALLE! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

Nessie

Nu er det ikke for at gøre dig ked af det, men du kan lige så godt prøve at vænne dig til det.

Når man er i behandlingsverdenen, så er der bare rigtig meget ventetid på det ene og det andet.

Jeg tror godt du kan prøve at henvende dig til en anden klinik, det kan være du kan komme til før, men det er jo ikke sikkert at selve behandlingen kommer i gang før.
Og så skal du huske at du skal til mange undersøgelser, så rent praktisk, er det måske bedst med den klinik der er tættest på dig.

Held og lykke med det hele

Anmeld

10. marts 2014

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Nu er det ikke for at gøre dig ked af det, men du kan lige så godt prøve at vænne dig til det.

Når man er i behandlingsverdenen, så er der bare rigtig meget ventetid på det ene og det andet.

Jeg tror godt du kan prøve at henvende dig til en anden klinik, det kan være du kan komme til før, men det er jo ikke sikkert at selve behandlingen kommer i gang før.
Og så skal du huske at du skal til mange undersøgelser, så rent praktisk, er det måske bedst med den klinik der er tættest på dig.

Held og lykke med det hele

Ja ved godt det er en lang proces, med mange undersøgelser!  Og der nok ikke er andet for end at vente.

Har du selv været i behandling? Og evt. hvordan tacklede du ventetiden?

Anmeld

10. marts 2014

Nessie

Anonym skriver:

Ja ved godt det er en lang proces, med mange undersøgelser!  Og der nok ikke er andet for end at vente.

Har du selv været i behandling? Og evt. hvordan tacklede du ventetiden?

Ja, vi har været i ICSI behandling begge gange

Vi har et gammelt hus med en overgroet have til, så vi kunne bruge noget af vores utålmodige energo på dét

Og så var der selvfølgelig også arbejdet. Vi gik en del i biografen osv. Men utålmodig, det vil man altid være

Anden gang var ventetiden ikke helt så slem, der er jo meget at gøre, når det er lykkedes at få et barn

Anmeld

10. marts 2014

mpr

Anonym skriver:

Godmorgen i stuerne

Andre der kæmper mod den lange ventetid og hvordan har i tacklet det? 

Jeg er blevet henvist til Sygehuset Gynækologiske afdeling og modtager i lørdags et brev med den tid..... Den 22. maj! 

Og hold nu op det føles som man der er en evighed til - det har mit hovede meget svært ved at overskue!

Nogen der ved hvordan venteinfo fungere og om man frit kan vælge et andet sygehus end det man har i sin egen by, eller om man overhovedet kan gøre noget - andet end at vente? 

GOD DAG TIL ALLE! 

Uhh ha, ja ventetiden er lang men sådan er det bare :p 

Tror jeg blev henvist i april 2013 og kom først ind på klinikken i slutningen af august... Og ja startede så på metformin, men selve behandlings forløbet er først startet her i februar så der går rigtig lang tid fra man er blevet henvist til der faktisk sker noget  

Så det er bare at slå koldt vand i blodet og prøve at tænke på noget andet i mellem tiden  

Anmeld

10. marts 2014

Lilotte87

Vi kunne ikke tackle ventetiden, så vi var i det private. Det kostede så over 200.000, men ingen ventetid. Blev udredt sep. 11 og nåede 7 forsøg inden vi endelig blev gravide okt. 12.

Rigtig meget held og lykke 

Anmeld

10. marts 2014

LittleStarsMadeByUs <3

Pu ha sender dig et kæmpe

Vi kæmper selv - det lykkedes os pludselig inden ICSI behandling at blive naturligt gravide, så vi kæmper på 2. år for at få vores ønske baby nr 3..

Da vi var i gang - der var der også uendeligt meget ventetid, og ja - utålmodig og nervepirrende, men man er nødt til at fokusere på alt det positive

Anmeld

10. marts 2014

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Ja, vi har været i ICSI behandling begge gange

Vi har et gammelt hus med en overgroet have til, så vi kunne bruge noget af vores utålmodige energo på dét

Og så var der selvfølgelig også arbejdet. Vi gik en del i biografen osv. Men utålmodig, det vil man altid være

Anden gang var ventetiden ikke helt så slem, der er jo meget at gøre, når det er lykkedes at få et barn

Ja okay, må se hvordan det kommer til at gå - ikke andet for! 

Anmeld

10. marts 2014

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Uhh ha, ja ventetiden er lang men sådan er det bare :p 

Tror jeg blev henvist i april 2013 og kom først ind på klinikken i slutningen af august... Og ja startede så på metformin, men selve behandlings forløbet er først startet her i februar så der går rigtig lang tid fra man er blevet henvist til der faktisk sker noget  

Så det er bare at slå koldt vand i blodet og prøve at tænke på noget andet i mellem tiden  

Hold nu op det var sgu langtid - det må da være hårdt! 

Det er min væreste frygt, ved slet ikke hvordan jeg ville klare at skulle vente så langtid. Hvordan er du dog kommet igennem det?

For det lykkes for jer!

Ja det lyder det da godt nok til man skal :/

Anmeld

10. marts 2014

Anonym trådstarter

Lilotte87 skriver:

Vi kunne ikke tackle ventetiden, så vi var i det private. Det kostede så over 200.000, men ingen ventetid. Blev udredt sep. 11 og nåede 7 forsøg inden vi endelig blev gravide okt. 12.

Rigtig meget held og lykke 

Ja okay, ville vi under ingen omstændigheder have råd til, så det er vist bare at vente - desværre! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.