Frk.S skriver:
Uh, det er virkelig svært at svare på.
De negative ting du nævner, kan jeg sagtens forstå, at du ikke vil være med til. Men har i forsøgt at gøre noget ved det?
Altså jeg mener, at når man har børn, bør man kæmpe for det (selvfølgelig ikke for enhver pris). Det kan også godt være i har gjort det, og at der ikke er mere at gøre, og i så fald er det da bedre at slutte nu mens i måske stadig kan snakke ordentligt sammen.
Hvad med noget parterapi? Så i kan få vendt jeres problemer og måske får forslag til at få tændt gnisten igen.
Altså i forhold det han temperament skal han i noget behandling her til april.
Men tror ikke på mirakler hvad det angår. Han ved godt selv det er et problem men han prøver ikke og gøre som vi har snakket om flere gange at han skalgå når han kan mærke at det er lige ved at være.
Og resten ja med sexen har vi prøvet at sætte en dag af hver uge som tvang i starten for at måske få lidt mere lyst igen.
Mht det med han ikke laver noget har jeg sagt mange gange, og nu hvor han har kunnet se det på en kalender så siger han bare at han laver så meget andet. Og når jeg så spørger hvad det er. Så siger han at han ikke lige kan komme på det nu?
Ved ikke om en parterapeut ville kunne hjælpe på det. Og jeg synes også det er rigtig svært netop fordi vi har vores datter sammen.
Anmeld