Kæft hvor jeg synes det her er synd for min datter, da hun igen skal have en ny aflastningsfamilie, så det er anden gange indenfor 2 år

Hun har i forvejen rigtig svært ved at stole på voksne, og så får hun den her igen.
Første gang sagde familien op fra dag til dag, hvilket var total uprofessionelt , og det havde slet ikke sat sig ind i, hvad det kræver for at være aflastning. De så det som deres ansvar at opdrage på min datter, hvilket på ingen måde var der, hvor behover var.
Den anden familie her, er simpelthen så perfekte til lige netop mit barn, og vi har haft dem i 1½ år nu, men de er lige blevet skilt, og fungerer stadig uden nogle former for diskussioner eller ufred. Jeg fik af vide, at der ingen problemer var i at de blev godkendt til at fortsætte som aflastning. Men nu er der så åbenbart en masse firkantede regler, som nu spænder ben, og min aflastningsmor er lige så ked af det her

Jeg er så ked af det på min datters vegne, hun oplever igen, at hun bliver vraget, og det er sgu ikke fair. Sidste gang tog hun det så på sig, selvom alle forsøg på, at hun ikke skulle gøre det, og nu sker det igen.
dumme ubøjelige regler, når nu hun rigtig gerne vil forsætte med at have min datter, og det fungerer så godt.
Anmeld