rejseklapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2014

TNBC

I&M skriver:

altså jeg vil helst have den kan tages med til gaten og helst hans fod hviler sig... 

Ja og det ved jeg ikke hvilke der kan. Jeg foreslår da at gå ned i en butik og prøve klapvogne, for at se hvilken en der er bedst til fødderne. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2014

isabellasmor

I&M skriver:

altså jeg vil helst have den kan tages med til gaten og helst hans fod hviler sig... 

Så vidt jeg ved er det kun vogne på størrelse med fx chicco lite Way som der er blevet linket til, som må komme med til gaten. Og der kan man altså ikke få et liggemål på 90 cm eller hvor lang din dreng er. Desværre. Så jeg tænker at du bliver nødt til at vælge om det skal være en til gaten, eller en han kan ligge strakt ud i. 

Anmeld

7. marts 2014

Leneur

Der kan jo også lånes en klapvogn i lufthavnen, så man kan køre til gaten med den og ens egen bliver lastet. Jeg kan ikke være så behjælpelig, da jeg købte en brugt til 100 kr men der kunne fodstøtten vippes op.

Anmeld

7. marts 2014

Lotus86

I&M skriver:

ih alt for tung og 4 stor hjulene og sommer i Barcelona og udlande, det slet ikke godt ... 

Vi har rejst meget med vores dreng, både i Asien og Europa og har altid haft vores store klapvogn med, synes slet ikke det har været et problem.

Anmeld

7. marts 2014

modesty

I&M skriver:

Hej allesammen , er nogen her som kender en god rejse klapvogn som muligt kan tages med til gaten??  jeg har se mange klapvogn men jeg er ikke tilfreds med at der ikke er fodstøtte , da min søn elsker at sove vil jeg gerne have at fod også slappe af.. nogen for slag ???

Men hvorfor er det så vigtigt at den skal kunne tages med til gaten?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.