rejseklapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2014

M &.I

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Den vi har minder meget om den her.. Der kan man vippe hele fod stykket op så der er go hvile til benen, go plads under til div og en dejlig stor kaleche

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbe hoer/klapvogne/4me-bergen/c-23/c-141/p-9460

ok den her skal jeg se, . ja den skal vippe hele fod da han skal hvile benen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

modesty

Mor11 skriver:

Okay. Ved ikke helt hvad du mener med foden ikke ligger fint , reagerer han negativt på det? Eller ser det bare underligt ud for dig? 

Vi har babyjogger City mini og den kan vores sidde i i timevis hvis det skulle være og sove i ligeså længe. Men børn er jo også forskellige

Der er da også fodstøtte. Tror ts mener den gammeldags type paraplyklapvogn, hvor fødderne vitterligt hænger og dingler.

Anmeld

6. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
modesty skriver:

Der er da også fodstøtte. Tror ts mener den gammeldags type paraplyklapvogn, hvor fødderne vitterligt hænger og dingler.

Ja, men ikke justerbar. hun vil have en hvor benene kan komme op i vandret position

Anmeld

6. marts 2014

M &.I

Mor11 skriver:

Ja, men ikke justerbar. hun vil have en hvor benene kan komme op i vandret position

ja præcis

Anmeld

6. marts 2014

Lotus86

Hvorfor tager i ikke bare en almindelig stor klapvogn med?

Anmeld

6. marts 2014

M &.I

Lotus86 skriver:

Hvorfor tager i ikke bare en almindelig stor klapvogn med?

ih alt for tung og 4 stor hjulene og sommer i Barcelona og udlande, det slet ikke godt ... 

Anmeld

7. marts 2014

Gevher Atici

I&M skriver:

Hej allesammen , er nogen her som kender en god rejse klapvogn som muligt kan tages med til gaten??  jeg har se mange klapvogn men jeg er ikke tilfreds med at der ikke er fodstøtte , da min søn elsker at sove vil jeg gerne have at fod også slappe af.. nogen for slag ???

Vi har denne, som godt må tages med til gaten.

http://www.babysam.dk/esprit-spirit-california

Anmeld

7. marts 2014

M &.I

Gevher Atici skriver:

Vi har denne, som godt må tages med til gaten.

http://www.babysam.dk/esprit-spirit-california

den er på tilbud hvad med fod kan den hvile?? 

Anmeld

7. marts 2014

TNBC

I&M skriver:

Hej allesammen , er nogen her som kender en god rejse klapvogn som muligt kan tages med til gaten??  jeg har se mange klapvogn men jeg er ikke tilfreds med at der ikke er fodstøtte , da min søn elsker at sove vil jeg gerne have at fod også slappe af.. nogen for slag ???

Jeg aner ikke hvilke man må have med i gaten. Men hvad med at gå ned og prøv dem, så du kan se hvilken han ligger bedst i?? 

Anmeld

7. marts 2014

M &.I

Yurie skriver:

Jeg aner ikke hvilke man må have med i gaten. Men hvad med at gå ned og prøv dem, så du kan se hvilken han ligger bedst i?? 

altså jeg vil helst have den kan tages med til gaten og helst hans fod hviler sig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.