rejseklapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.517 visninger
24 svar
2 synes godt om
6. marts 2014

M &.I

Hej allesammen , er nogen her som kender en god rejse klapvogn som muligt kan tages med til gaten??  jeg har se mange klapvogn men jeg er ikke tilfreds med at der ikke er fodstøtte , da min søn elsker at sove vil jeg gerne have at fod også slappe af.. nogen for slag ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ved ikke noget om klapvogne og gates, men vores klapvogn har ikke justerbar fodstøtte, men min dreng sover glimrende i den alligevel  

Anmeld

6. marts 2014

M &.I

Mor11 skriver:

Ved ikke noget om klapvogne og gates, men vores klapvogn har ikke justerbar fodstøtte, men min dreng sover glimrende i den alligevel  

ok jeg har selv paraply klapvogn som ryggen kan ligge helt ned men desværre ligger han ikke fint, hans fod ligger faktisk ikke pænt ... ig man skal have en rigtigt god klapvogn som kan bruges til en laaaaang gå tur på ferie..

Anmeld

6. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
I&M skriver:

ok jeg har selv paraply klapvogn som ryggen kan ligge helt ned men desværre ligger han ikke fint, hans fod ligger faktisk ikke pænt ... ig man skal have en rigtigt god klapvogn som kan bruges til en laaaaang gå tur på ferie..

Okay. Ved ikke helt hvad du mener med foden ikke ligger fint , reagerer han negativt på det? Eller ser det bare underligt ud for dig? 

Vi har babyjogger City mini og den kan vores sidde i i timevis hvis det skulle være og sove i ligeså længe. Men børn er jo også forskellige

Anmeld

6. marts 2014

IT-nørd

I&M skriver:

Hej allesammen , er nogen her som kender en god rejse klapvogn som muligt kan tages med til gaten??  jeg har se mange klapvogn men jeg er ikke tilfreds med at der ikke er fodstøtte , da min søn elsker at sove vil jeg gerne have at fod også slappe af.. nogen for slag ???

Vi har en Chicco Lite Way og den var med på 3 ferier. Vi fløj med SAS, KLM og LOT, uden problemer. Klapvognen var med til gaten hver gang

Anmeld

6. marts 2014

M &.I

Mor11 skriver:

Okay. Ved ikke helt hvad du mener med foden ikke ligger fint , reagerer han negativt på det? Eller ser det bare underligt ud for dig? 

Vi har babyjogger City mini og den kan vores sidde i i timevis hvis det skulle være og sove i ligeså længe. Men børn er jo også forskellige

ja det er min søn som bliver ked af det.. i stor klapvogn ligger han fint og sover fint .. 

Anmeld

6. marts 2014

M &.I

IT-nørd skriver:

Vi har en Chicco Lite Way og den var med på 3 ferier. Vi fløj med SAS, KLM og LOT, uden problemer. Klapvognen var med til gaten hver gang

vil du sende billede af den?? tak

Anmeld

6. marts 2014

IT-nørd

I&M skriver:

vil du sende billede af den?? tak

http://www.kaereboern.dk/chicco-liteway/

Anmeld

6. marts 2014

L&V

I&M skriver:

Den vi har minder meget om den her.. Der kan man vippe hele fod stykket op så der er go hvile til benen, go plads under til div og en dejlig stor kaleche

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbe hoer/klapvogne/4me-bergen/c-23/c-141/p-9460

Anmeld

6. marts 2014

M &.I

IT-nørd skriver:

http://www.kaereboern.dk/chicco-liteway/

nårh den jeg har ligesom den paraply klapvogn det er den som min søn ikke ligger godt.. fod dækker ikke når han bliver 2år jeg vil have hele dække også fod så den ikke er ude..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.