Hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Ville bestemt konfrontere ham med det, det kan også være det er noget helt harmløst jo. Det skal bare ikke være sådan, at du skal gå i flere dage og være ked af det og nervøs. Så hellere få det ud af verden.
Jo før desto bedre.

Ville sige til ham, at du har brug for at snakke, fordi du er bekymret for ham.

Ja - han er bare så fjern at jeg faktisk er bange for at han ville blive irriteret over mit behov for at sikre mig at der intet er galt.. 
Det er også bare så svært at have "lyst til" at have romantiske følelser for ham, når han er SÅ afvisende overfor mig.. Det gælder også vores sexliv.. Intet sker på den front! jeg føler mig SÅ usexet fordi han er så afvisende. Årh jeg er træt af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Anonym trådstarter

lille-fisen skriver:

Det lyder som om et eller andet går ham på - i mine ører lyder det lidt hen af depression/stress (ikke at det nødvendigvis er så grelt). Men tænker at nogle mennesker reagerer ved bare at ville sove og sove i sådan en situation (for ikke at skulle tænke og tænke over hvad det end er der går dem på). Det med at være passiv kan måske også være noget med at han ikke kan overskue det?

Hvem ved? Måske går han og bokser med nogle ting han har svært ved at dele med dig. Men noget er der da galt. 

Ja, måske.. Han er bare slet ikke typen der "går med noget".. Det kan selvfølgelig godt være at han så er blevet det.. Jeg ved det ikke.. Men jeg kan ikke lade være med at føle at det er mig den r gal med, og det er rigtig hårdt at føle sådan hver dag.. Jeg føler at det er mig der skal klare det hele herhjemme, og er faktisk lidt bange for at skulle snakke med ham om alt det her, fordi jeg føler at han synes jeg er mere i vejen end til gavn :/

Anmeld

6. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hvordan får man en mand til lægen når han er typen der aldrig går til lægen, og han bare undskylder sin træthed med at han er syg? 

Godt spørgsmål. 

Fortæl ham hvad det gør ved dig? hvad det kan gøre ved jeres søn og den nye der er på vej? 
at man ikke bør sove det meste af dagen væk.

Anmeld

6. marts 2014

lineog4

Min første indskydelse var om han have røget sig skæv? 

Kan huske første gang jeg røg hash (okay lyder som jeg har gjort det en masse) der sov jeg en hel uge.

Anmeld

6. marts 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Godt spørgsmål. 

Fortæl ham hvad det gør ved dig? hvad det kan gøre ved jeres søn og den nye der er på vej? 
at man ikke bør sove det meste af dagen væk.

Ja, jeg føler bare at han føler at jeg er mere i vejen end til gavn.. Så jeg er ærlig talt til "bange" for at skulle fortælle ham hvordan jeg har det :/
Argh - måske jeg bare burde grow a pair og få prikket hul på boblen!

Anmeld

6. marts 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Ja - han er bare så fjern at jeg faktisk er bange for at han ville blive irriteret over mit behov for at sikre mig at der intet er galt.. 
Det er også bare så svært at have "lyst til" at have romantiske følelser for ham, når han er SÅ afvisende overfor mig.. Det gælder også vores sexliv.. Intet sker på den front! jeg føler mig SÅ usexet fordi han er så afvisende. Årh jeg er træt af det..

Men det går jo ikke, at du går og er nedtrykt, så må han blive irreteret tænker jeg. Det er rigtig vigtigt, at du får det her ud af verden. Ellers så kan du selv gå helt ned.

Men det lyder som noget der har stået på i længere tid. Selvom det kun er for nylig, han ændret sig mere radikalt.

Tænker om din kæreste kan have en depression. Hvis man har det kan man have utrolig svært ved at rumme andre, og kan have meget svært ved at vise følelser.

Det kan være han skal en tur til lægen. Men ville altså tage stille og roligt hul på det, og så spørge ind til ham på en god måde og ikke en aggressiv måde. Bare stille og roligt spore sig ind.

Det må være så ufedt, at føle sig afvist som du gør. Og det har muligvis intet med dig at gøre overhovedet!

Anmeld

6. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Ja, jeg føler bare at han føler at jeg er mere i vejen end til gavn.. Så jeg er ærlig talt til "bange" for at skulle fortælle ham hvordan jeg har det :/
Argh - måske jeg bare burde grow a pair og få prikket hul på boblen!

Jeg vil sige heller få gjort noget ved det nu, end at han lige pludselig eksplodere og noget gå galt(Ved godt det ikke sker tit), men det er jo også for hans egen skyld. 

Anmeld

6. marts 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Min første indskydelse var om han have røget sig skæv? 

Kan huske første gang jeg røg hash (okay lyder som jeg har gjort det en masse) der sov jeg en hel uge.

Det har han helt 10000% ikke

Anmeld

6. marts 2014

loop

Anonym skriver:

Hvordan får man en mand til lægen når han er typen der aldrig går til lægen, og han bare undskylder sin træthed med at han er syg? 

Men hvis han undskylder det med, at han er syg...Hvad fejler han så?

Anmeld

6. marts 2014

Anonym trådstarter

loop skriver:

Men hvis han undskylder det med, at han er syg...Hvad fejler han så?

Ja.. han er "bare sløj" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.