Anonym skriver:
Ja - han er bare så fjern at jeg faktisk er bange for at han ville blive irriteret over mit behov for at sikre mig at der intet er galt..
Det er også bare så svært at have "lyst til" at have romantiske følelser for ham, når han er SÅ afvisende overfor mig.. Det gælder også vores sexliv.. Intet sker på den front! jeg føler mig SÅ usexet fordi han er så afvisende. Årh jeg er træt af det.. 
Men det går jo ikke, at du går og er nedtrykt, så må han blive irreteret tænker jeg. Det er rigtig vigtigt, at du får det her ud af verden. Ellers så kan du selv gå helt ned.
Men det lyder som noget der har stået på i længere tid. Selvom det kun er for nylig, han ændret sig mere radikalt.
Tænker om din kæreste kan have en depression. Hvis man har det kan man have utrolig svært ved at rumme andre, og kan have meget svært ved at vise følelser.
Det kan være han skal en tur til lægen. Men ville altså tage stille og roligt hul på det, og så spørge ind til ham på en god måde og ikke en aggressiv måde. Bare stille og roligt spore sig ind.
Det må være så ufedt, at føle sig afvist som du gør. Og det har muligvis intet med dig at gøre overhovedet!
Anmeld