Hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.585 visninger
26 svar
10 synes godt om
6. marts 2014

Anonym trådstarter

Hvad skal jeg stille op? Det føles som om min kæreste har mistet total interesse for mig... 

Han har aldrig været romantisk.. Vi venter nr 2, og ja.. Ved ikke engang hvor jeg skal starte.. Han er så passiv.. Både husligt men også følelsesmæssigt.. Kan tit spørge om der er noget galt, og får bare et Næææ.. 

De sidste dage har jeg haft sådan en skod mavefornemmelse.. Han har åbenbart været meget træt.. Den anden dag gik han i seng lige efter at vi havde puttet sønnen .. Kl syv ?! Om aftenen sidder han i sin stol og ser fodbold eller glor ind i sin telefon.. Vi lever nærmest hvert vores liv.. Han havde nogle gutter på besøg i weekenden , og de tog i byen osv .. Sønnen og jeg var ikke hjemme.. Siden da har han bare opført sig så underligt .. Han snakker nærmest ikke til mig, sidder med sin telefon konstant eller sover?! I dag sov han fra i går til i morges da han lige skulle aflevere sønnen ( hvilket også var et kæmpe problem for ham, jeg skulle i skole og han havde taget en fridag?! ) .. De kommer for sent op og sønnen blev afleveret kl ni! Han gik hjem og sov videre.. Jeg kom hjem kl et, der sov han.. Han stod op og spiste og gik i seng igen.. Han stod op kl tre og vi hentede sønnen .. Han gik i seng igen!! Kl fire og sov til kl seks hvor vi spiste.. Nu er han fanme gået i seng igen?! 

Hvad skal jeg stille op?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Anonym trådstarter

6. marts 2014

Newsence

I skal have en ordentlig snak sammen. Noget må der være siden han ændre sig så radikalt, så ingen tvivl en god snak og så må du jo handle alt efter hvordan det går.

Anmeld

6. marts 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hvad skal jeg stille op? Det føles som om min kæreste har mistet total interesse for mig... 

Han har aldrig været romantisk.. Vi venter nr 2, og ja.. Ved ikke engang hvor jeg skal starte.. Han er så passiv.. Både husligt men også følelsesmæssigt.. Kan tit spørge om der er noget galt, og får bare et Næææ.. 

De sidste dage har jeg haft sådan en skod mavefornemmelse.. Han har åbenbart været meget træt.. Den anden dag gik han i seng lige efter at vi havde puttet sønnen .. Kl syv ?! Om aftenen sidder han i sin stol og ser fodbold eller glor ind i sin telefon.. Vi lever nærmest hvert vores liv.. Han havde nogle gutter på besøg i weekenden , og de tog i byen osv .. Sønnen og jeg var ikke hjemme.. Siden da har han bare opført sig så underligt .. Han snakker nærmest ikke til mig, sidder med sin telefon konstant eller sover?! I dag sov han fra i går til i morges da han lige skulle aflevere sønnen ( hvilket også var et kæmpe problem for ham, jeg skulle i skole og han havde taget en fridag?! ) .. De kommer for sent op og sønnen blev afleveret kl ni! Han gik hjem og sov videre.. Jeg kom hjem kl et, der sov han.. Han stod op og spiste og gik i seng igen.. Han stod op kl tre og vi hentede sønnen .. Han gik i seng igen!! Kl fire og sov til kl seks hvor vi spiste.. Nu er han fanme gået i seng igen?! 

Virker lidt mistænkeligt Ville vække ham eller vente til i morgen, og så sige, alt det du lige har skrevet her. Det lyder som en meget radikal ændring fra den ene dag til den anden, så et eller andet må der vel være sket

Håber i får det løst

Anmeld

6. marts 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Virker lidt mistænkeligt Ville vække ham eller vente til i morgen, og så sige, alt det du lige har skrevet her. Det lyder som en meget radikal ændring fra den ene dag til den anden, så et eller andet må der vel være sket

Håber i får det løst

Ja, altså før hans tur i weekenden var han heller ikke romantisk eller noget, men synes bare han har ændret sig enormt meget .. :/ 

Anmeld

6. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Der kan godt være sket noget på byturen, men jeg ville nu også få ham tjekket hos en læge, for han sover virkelig meget. Og han sidder bare foran tv eller med mobil, fordi han ikke har kræfter til andet. 

Han skal til lægen og undersøges. 

Anmeld

6. marts 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Ja, altså før hans tur i weekenden var han heller ikke romantisk eller noget, men synes bare han har ændret sig enormt meget .. :/ 

Ville bestemt konfrontere ham med det, det kan også være det er noget helt harmløst jo. Det skal bare ikke være sådan, at du skal gå i flere dage og være ked af det og nervøs. Så hellere få det ud af verden.
Jo før desto bedre.

Ville sige til ham, at du har brug for at snakke, fordi du er bekymret for ham.

Anmeld

6. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville prøve at starte en samtale omkring hvorfor han pludselig har fået et så stort søvnbehov. Jeg ville i den forbindelse spørge om han føler sig trist eller om der er noget der nager ham som ham ville have godt af at tale om. 

Anmeld

6. marts 2014

lille-fisen

Det lyder som om et eller andet går ham på - i mine ører lyder det lidt hen af depression/stress (ikke at det nødvendigvis er så grelt). Men tænker at nogle mennesker reagerer ved bare at ville sove og sove i sådan en situation (for ikke at skulle tænke og tænke over hvad det end er der går dem på). Det med at være passiv kan måske også være noget med at han ikke kan overskue det?

Hvem ved? Måske går han og bokser med nogle ting han har svært ved at dele med dig. Men noget er der da galt. 

Anmeld

6. marts 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Der kan godt være sket noget på byturen, men jeg ville nu også få ham tjekket hos en læge, for han sover virkelig meget. Og han sidder bare foran tv eller med mobil, fordi han ikke har kræfter til andet. 

Han skal til lægen og undersøges. 

Hvordan får man en mand til lægen når han er typen der aldrig går til lægen, og han bare undskylder sin træthed med at han er syg? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.