Hvad skal jeg stille op? Det føles som om min kæreste har mistet total interesse for mig...
Han har aldrig været romantisk.. Vi venter nr 2, og ja.. Ved ikke engang hvor jeg skal starte.. Han er så passiv.. Både husligt men også følelsesmæssigt.. Kan tit spørge om der er noget galt, og får bare et Næææ..
De sidste dage har jeg haft sådan en skod mavefornemmelse.. Han har åbenbart været meget træt.. Den anden dag gik han i seng lige efter at vi havde puttet sønnen .. Kl syv ?! Om aftenen sidder han i sin stol og ser fodbold eller glor ind i sin telefon.. Vi lever nærmest hvert vores liv.. Han havde nogle gutter på besøg i weekenden , og de tog i byen osv .. Sønnen og jeg var ikke hjemme.. Siden da har han bare opført sig så underligt .. Han snakker nærmest ikke til mig, sidder med sin telefon konstant eller sover?! I dag sov han fra i går til i morges da han lige skulle aflevere sønnen ( hvilket også var et kæmpe problem for ham, jeg skulle i skole og han havde taget en fridag?! ) .. De kommer for sent op og sønnen blev afleveret kl ni! Han gik hjem og sov videre.. Jeg kom hjem kl et, der sov han.. Han stod op og spiste og gik i seng igen.. Han stod op kl tre og vi hentede sønnen .. Han gik i seng igen!! Kl fire og sov til kl seks hvor vi spiste.. Nu er han fanme gået i seng igen?!
Hvad skal jeg stille op??
Anmeld