hvordan kommer man videre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2014

Elgaard73

Anonym skriver:

jeg vil bestemt heller ikke bestemme over ham, men så skal man som dame så vel som mand spille med åbenkort.

isted for man tror der er noget og så der ikke er. det ikke fair overfor nogen..

Altså... Han står kysser med en anden lige for næsen af dig ??? Hans handlinger siger jo alt. For ham, betyder det I har ikke noget. Du er bare rar at have i baghånden, hvis ikke der lige er andet. Havde han bare det mindste smule varme følelser for dig, ville han aldrig drømme om at rode rundt med andre. Fuld eller ej.

Se at komme videre. Han har ikke følelser for dig (i hvertefald ikke de følelser som du håber på) og er spild af din tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Altså... Han står kysser med en anden lige for næsen af dig ??? Hans handlinger siger jo alt. For ham, betyder det I har ikke noget. Du er bare rar at have i baghånden, hvis ikke der lige er andet. Havde han bare det mindste smule varme følelser for dig, ville han aldrig drømme om at rode rundt med andre. Fuld eller ej.

Se at komme videre. Han har ikke følelser for dig (i hvertefald ikke de følelser som du håber på) og er spild af din tid.

ja, og jeg skyder mig i foden hvergang
og han forvirre mig, han undskylder mange gange for det han gjorde, men ja det BEDSTE vil være at komme videre, men årh ,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.