Yurie skriver:
Hvis han ikke kan styre sig, så Ville jeg ikke være sammen med ham. Han bliver ved med at såret dig, og hvis det ikke stopper, hvorfor så bliver hos ham? Han gør dig ked af det, er det den fremtid du vil leve i? At han gør hvad han vil og undskylder bagefter, og så er alt godt.
Nu ved jeg ikke hvad han ellers har gjort, men du er nød til at tage en alvorlig snak med ham og se om han overhovedet vil være i jeres forhold, og hvis han vil, hvordan han vil ændre sig, for ellers er du skredet.
Ingen fortjener at blive såret hele tiden.
Han skrev os, at det var derfor han aldrig gik i byen, for han blev altid så høne fuld at han enten såret folk eller kom op og slås.
han ku ligefrem, kigge mig dybt i øjene , kysse hende og kig mig i øjene igen

hvad skeeer der .. han siger også at han ikke kan huske at han har sat og kýssede med hende der op til flere gange..
tror simpelthen bare at han har vist hvor han havde mig, og været den "gode fyr overfor mig" for hvad han ellers går og laver ved jeg ikke.. har bare aldrig set den side af ham før ..
vi har ikke et forhold-forhold - vi ser hinanden, og snakker sammen hverdag - vi går begge indeunder statusen SINGLE..
men i min verden køre man ikke på flere heste, men det gjorde man så åbenbart..
tror simpelthen bare at jeg må vise den kolde jeg, og lade ham komme til mig, men han betyder sku bare så meget for mig..